TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC
Start a Discussionhttps://teslamotorsclub.com/tmc/tags/

Vakantie Schotland

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by HJK, Jun 29, 2017.

1. HJK

HJK Member

In augustus heb ik een tripje naar Schotland gepland. Eerst met de boot van IJmuiden naar Newcastle, vervolgens via de supercharger bij Gretna Green richting West-Schotland. Ik heb gezien dat er zo hier en daar wel wat publieke laadstations zijn met type2 aansluitingen. Het lijkt er op dat deze via een app (met creditcard gegevens) zijn te activeren.

Ben wel benieuwd of iemand ervaring heeft met het gebruik van deze oplaad mogelijkheden. Tevens vraag ik me af hoe het zit met het Schotse electriciteitsnet, is het mogelijk om bij een cottage te laden?

Hoor graag jullie ervaringen.

2. Keezje

Keezje Active Member

3. HJK

HJK Member

4. shoot72

shoot72 Member

Ik heb toen ik in Schotland /Uk rond reed met een Charge your Car card gedaan, het gebruik was toen ook gratis. de Card zelf was 20 pond. In combinatie met een Chadamo prima te doen.

5. HWS

HWS Supporting Member

Ik heb zo'n Ecotricity kaart voor je te leen. Zelf nog niet gebruikt.

6. HJK

HJK Member

Hendrik, daar maak ik tegen die tijd graag gebruik van. Is het jou wel gelukt om zo'n kaart via de site te regelen?

7. HWS

HWS Supporting Member

Ik heb geen idee meer:oops:, da's al heel lang geleden. Denk dat widodh ooit zo'n kaart had aangevraagd en hier ergens op t forum uitgelegd had hoe dat te doen. Ik heb dat blijkbaar toen ook gedaan.

Share This Page