Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Van der Valk

This site may earn commission on affiliate links.
In de hoek Ring A10/A8 Coentunnel Amsterdam wordt een nieuwe V/D Valk gebouwd, Ideale lokatie op op te laden voor de kop NH/Eilandbezoek. Wido heb jij nog goede connecties om dit in te schieten kan het meteen meegenomen worden met de nieuwbouw?
 
In de hoek Ring A10/A8 Coentunnel Amsterdam wordt een nieuwe V/D Valk gebouwd, Ideale lokatie op op te laden voor de kop NH/Eilandbezoek. Wido heb jij nog goede connecties om dit in te schieten kan het meteen meegenomen worden met de nieuwbouw?
Nee, ik heb geen speciale connecties bij Tesla daar voor.

[email protected] is het adres waar ik heen gemailed heb. Al is dat wel een zwart gat. Maw, geen reactie.
 
Kan iemand in de buurt van Urmond/Hotel Stein de boel in de gaten houden? Nu het werk in Zwolle klaar lijkt te zijn (afgezien van de transformator) kan het best wel eens zijn dat de ploeg nu richting Limburg gaat.
 
Ik hoor in de wandelgangen dat de volgende SuC in België in Gent zou komen en als we naar de Van der Valk hotels kijken in de buurt is die langs de E17 in Nazareth de meest logische optie.

Eerlijk gezegd hoop ik dat het daar niet is: Behalve Van Der Valk en een tankstation is er daar niets! in Nijvel kan je tenminste nog ergens anders heen.
Dan nog liever de Macro in de pinte (op +/- 3 km daar vandaan)
 
Ik hoor in de wandelgangen dat de volgende SuC in België in Gent zou komen en als we naar de Van der Valk hotels kijken in de buurt is die langs de E17 in Nazareth de meest logische optie.

Als het Van Der Valk gebonden is lijkt E17 Nazareth m.i. inderdaad beter dan Drongen, gezien wellicht de SuC een bijdrage wil zijn voor de Noord-Zuidas en Drongen in feite alleen maar de kustgangers van dienst is, gezien het meeste autoverkeer naar Engeland over Calais gaat.

Stiekem hoop ik echter dat Tesla voor Gent een plaats reserveert in de buurt van de Ghelamco-arena, dan kan zowel de Noord-Zuid als de Oost-Westas bediend worden zonder veel omweg. De buurt daar is zich nog volop aan de ontsluiten (Albert Heyn, Brico, ....), wat -in mijn wishfullthinking- reden zou kunnen zijn dat de 2e Belgische SuC wat op zich laat wachten.
 
Als ik Nazareth op Google Maps bekijk zijn er 2 hotels. Aan elke kant van de snelweg één en niet verbonden met elkaar. En de afritten (7 en 8 op de E17) liggen niet vlabkij.
Tot nu toe heeft Tesla zijn superchargers altijd dicht bij een afrittencomplex gebouwd. Daarom lijkt Drongen mij een betere locatie. Deze ligt vlakbij afrit 13 van de E40.
 
Als het Van Der Valk gebonden is lijkt E17 Nazareth m.i. inderdaad beter dan Drongen, gezien wellicht de SuC een bijdrage wil zijn voor de Noord-Zuidas en Drongen in feite alleen maar de kustgangers van dienst is, gezien het meeste autoverkeer naar Engeland over Calais gaat.

Stiekem hoop ik echter dat Tesla voor Gent een plaats reserveert in de buurt van de Ghelamco-arena, dan kan zowel de Noord-Zuid als de Oost-Westas bediend worden zonder veel omweg. De buurt daar is zich nog volop aan de ontsluiten (Albert Heyn, Brico, ....), wat -in mijn wishfullthinking- reden zou kunnen zijn dat de 2e Belgische SuC wat op zich laat wachten.

de Ghelamco-arena lijkt me idd ook niet slecht. Zowel E17 als E40 in de buurt (want drongen is wel al een eind omrijden als van uit Antwerpen naar Kortrijk gaat of omgekeerd)
 
Ik ben er vanmiddag even langs gereden.. Nog steeds helemaal niks.
Inmiddels al wat?

Ik krijg net dit in de mail vanuit Tesla (wat geknipt):

We zijn verheugd u te kunnen mededelen dat nabij Maastricht op dit moment voorbereidingen worden getroffen voor de installatie van Tesla Supercharger-oplaadstations. We verwachten deze locatie nog dit jaar te kunnen openen.

Aangezien Urmond al eerder genoemd is door BAM, is er nu al iets te zien? Over 17 dagen naar München voor Oktoberfest en dan is deze SC érg welkom!
 
Inmiddels al wat?

Ik krijg net dit in de mail vanuit Tesla (wat geknipt):



Aangezien Urmond al eerder genoemd is door BAM, is er nu al iets te zien? Over 17 dagen naar München voor Oktoberfest en dan is deze SC érg welkom!
Ik krijg daar nooit mails over van Tesla. Zit jij in een speciale email lijst ofzo?
Ik kijk uit naar de SC ten noorden van Parijs. Ik ga begin oktober naar de Mondial de l'automobile. Ik zou er nu wel geraken met SuC Matougues, maar die ten noorden van Parijs zou het toch wat comfortabeler maken.