Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Van der Valk

This site may earn commission on affiliate links.
Klopt, maar omdat bij BAM (zoals Rutger aan geeft) informatie vandaan kwam dat het om week 39 zou gaan, was de mogelijkheid dat deze SC eerder open ging.

Ook de mail die ik van Tesla kreeg suggereerde eerder dan deze winter.

De kaart is niet zo betrouwbaar, zal ergens de komende weken wel gebouwd worden. Voor de herfstvakantie zou me goed uitkomen ivm weekje Ardennen, anders me maar eens verdiepen in het befaamde neuter probleem.
 
Bij welke van der Valk widodh? Die in Heerlen had een maand of 2 geleden nog 1F16A....
In Urmond/Stein. Staat een lader van The New Motion.

Staat bij vd Valk in Middelburg zelfde lader, daar heb ik laatst ook even met 22kW aan geladen (puur test).

Even in Urmond laden met 22kW levert hopelijk zo'n 10kWh op, dan rijd het iets fijner naar Wilnsdorf.
 
In Urmond/Stein. Staat een lader van The New Motion.

Staat bij vd Valk in Middelburg zelfde lader, daar heb ik laatst ook even met 22kW aan geladen (puur test).

Even in Urmond laden met 22kW levert hopelijk zo'n 10kWh op, dan rijd het iets fijner naar Wilnsdorf.
rij toch gewoon via Oosterhout. Scheelt een kwartiertje rijden maar dan heb je wel een supercharger ipv 22kw (maar volgens mij hebben we het daar al eerder over gehad en wil je dat niet).
 
rij toch gewoon via Oosterhout. Scheelt een kwartiertje rijden maar dan heb je wel een supercharger ipv 22kw (maar volgens mij hebben we het daar al eerder over gehad en wil je dat niet).
Ik vind Oosterhout echt rampzalig liggen als SuperCharger voor mij uit Zeeland. De route van Oosterhout -> Wilnsdorf vind ik ook geen fijne :)

Ik kijk nog wel wat ik doe. Laat ze maar gewoon die SuC in Urmond zo snel bouwen.
 
Op de valk.com site was een tijdje geleden de mogelijkheid om in de hotel Search een vinkje te ze zetten bij "elektrisch laden" om zo de van der Valk hotels te vinden waar je kan laden. Dit leverde toen niets op en intussen is deze extra keuze optie ook van de site verdwenen.
Zou toch wel handig zijn, morgen overnacht ik bin van der Valk in Brussel (airport) en ze laten mij daar op een speciale plaats opladen via een rode stekker. Via de receptie kon ik die info krijgen.
Laatst was ik even bij van der Valk aan de A4, maar daar hebben ze op die zeer grote parkeerplaats veen laad mogelijkheid.
 
Op de valk.com site was een tijdje geleden de mogelijkheid om in de hotel Search een vinkje te ze zetten bij "elektrisch laden" om zo de van der Valk hotels te vinden waar je kan laden. Dit leverde toen niets op en intussen is deze extra keuze optie ook van de site verdwenen.
Zou toch wel handig zijn, morgen overnacht ik bin van der Valk in Brussel (airport) en ze laten mij daar op een speciale plaats opladen via een rode stekker. Via de receptie kon ik die info krijgen.
Laatst was ik even bij van der Valk aan de A4, maar daar hebben ze op die zeer grote parkeerplaats veen laad mogelijkheid.

Vandaag op weg naar duitsland bij vdvalk eindhoven in half uur 58 km erbij.
Zou een chademo adapter me meer betaalde new motion kilometers leveren in dezelfde tijd?
En ja richting oberhausen ga ik niet via zevenaar of toekomstig urmond, omrijden!
 
dit weekend komt mijn eerste SuC uitstap er aan.
zaterdagmiddag koffietje in Oosterhout, daarna richting Zwolle. (heeft er iemand tips wat er te zien of te beleven is in de omgeving van Zwolle) ik zou het Anton Pieck museum alvast willen bezoeken.
Overnachting bij Vandervalk in Zwolle.
Zondag op vriendenbezoek in Schiedam.
Op de terugweg nog een koffie in Oosterhout.
totaal een 600km

Als SuC Urmond open is, ligt de weg ook open naar Duitsland en Oostenrijk, Zwitserland...
Dan kunnen we worstjes gaan kopen in Frankfurt of een koffietje gaan drinken aan het meer van Genève.:wink:
 
dit weekend komt mijn eerste SuC uitstap er aan.
zaterdagmiddag koffietje in Oosterhout, daarna richting Zwolle. (heeft er iemand tips wat er te zien of te beleven is in de omgeving van Zwolle) ik zou het Anton Pieck museum alvast willen bezoeken.
Overnachting bij Vandervalk in Zwolle.
Zondag op vriendenbezoek in Schiedam.
Op de terugweg nog een koffie in Oosterhout.
totaal een 600km

Als SuC Urmond open is, ligt de weg ook open naar Duitsland en Oostenrijk, Zwitserland...
Dan kunnen we worstjes gaan kopen in Frankfurt of een koffietje gaan drinken aan het meer van Genève.:wink:
Welkom in de SuC wereld ;-) Laatst ritje Winterberg gedaan op een zaterdag, reden --> omdat het kan
 
dit weekend komt mijn eerste SuC uitstap er aan.
zaterdagmiddag koffietje in Oosterhout, daarna richting Zwolle. (heeft er iemand tips wat er te zien of te beleven is in de omgeving van Zwolle) ik zou het Anton Pieck museum alvast willen bezoeken.
Overnachting bij Vandervalk in Zwolle.
Zondag op vriendenbezoek in Schiedam.
Op de terugweg nog een koffie in Oosterhout.
totaal een 600km

Als SuC Urmond open is, ligt de weg ook open naar Duitsland en Oostenrijk, Zwitserland...
Dan kunnen we worstjes gaan kopen in Frankfurt of een koffietje gaan drinken aan het meer van Genève.:wink:

Je zou nog even ergens bij een schone lucht rally (Schone Lucht Rally 2014 | GROOTS PROMOTIE EVENT) kunnen gaan kijken. Ik doe mee in Tilburg. Vertrek om 14.00 uur.
 
Je zou nog even ergens bij een schone lucht rally (Schone Lucht Rally 2014 | GROOTS PROMOTIE EVENT) kunnen gaan kijken. Ik doe mee in Tilburg. Vertrek om 14.00 uur.

Ik ben er ook zaterdag. Met de twee auto's. De Leaf met mijn schoonzoon en zijn broer als piloot, de Tesla ik en mijn gezin. (verschil moet er zijn)

Morgen bij Tesla kijken voor t-shirtjes voor de meisjes :)
 
Inmiddels bij van der Valk in Brussel en ik sta in de garage aan een gewoon stopcontact, daar zijn er verschillende van.
De rode stekker zit bij de maintenance/leveranciers ingang en daar leek het me toch niet fijn om de auto onbeheerd te laten staan.
Ik heb nu ook kennis gemaakt (denk ik) met het Belgische Neuter probleem. Sommige stopcontacten doen het niet andere wel.

Omdat ik hier zeker met 8 km/u niet vol ga raken ben ik even naar de Supercharger in Nivelles gereden, niet heel ver van Brussel en toch snel weer een volle lading. Laden bij 2 stalls en zo'n 300km/u maximaal.