Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vaste interieurpakketten

This site may earn commission on affiliate links.
Hier:View attachment 211514

Ik heb pianozwarte lak panelen. Daar heb ik carbon folie over laten plakken. Dan plakt een zuignap niet meer. Wie zijn carbon panelen wil omruilen voor pianozwarte panelen, ik hoor het graag.

Een stukje 0,5 mm Lexan, vier keer een hoekje ombuigen en klaar.
Kan mooi in het luchtroostertje hangen.

Ik zal hier eens serieus over nadenken...
 
Sorry ik vind echt niet dat je bij het samenstellen van de auto in de showroom tegen de klant moet zeggen "nee, je kan geen zwarte hemel kiezen als je creme zetels kiest" terwijl je op het punt staat om 100.000 tot 150.000 euro uit te geven.... In de US kan je daar misschien mee wegkomen waar de meeste auto's eerder gekocht worden vanop een parking ipv build to order, maar in Europa kan je met zulk gedrag echt niet wegkomen als luxemerk.
 
Sorry ik vind echt niet dat je bij het samenstellen van de auto in de showroom tegen de klant moet zeggen "nee, je kan geen zwarte hemel kiezen als je creme zetels kiest" terwijl je op het punt staat om 100.000 tot 150.000 euro uit te geven.... In de US kan je daar misschien mee wegkomen waar de meeste auto's eerder gekocht worden vanop een parking ipv build to order, maar in Europa kan je met zulk gedrag echt niet wegkomen als luxemerk.

Mee eens, dat is wat de overige merken wel op orde hebben alles kan niets is tegek zolang je de portemonnee maar trek. Bij Audi kan je buiten de standaard kleuren ook je eigen kleur krijgen. Ik denk dat ze bij tesla nu aan het schuiven zijn om de productie zo strak mogelijk te krijgen.
 
Sorry ik vind echt niet dat je bij het samenstellen van de auto in de showroom tegen de klant moet zeggen "nee, je kan geen zwarte hemel kiezen als je creme zetels kiest" terwijl je op het punt staat om 100.000 tot 150.000 euro uit te geven.... In de US kan je daar misschien mee wegkomen waar de meeste auto's eerder gekocht worden vanop een parking ipv build to order, maar in Europa kan je met zulk gedrag echt niet wegkomen als luxemerk.
Voorlopig blijkbaar wel...

Als er nou eens wat concurrentie kwam:confused:
 
De S en X zijn ruim boven mijn budget...maar ik zou geen probleem hebben met een voorgekauwd setje keuzes...als MIJN keuze er tussen zou zitten. En dat is nu net het probleem. Als ik een prijs in de Staats had gewonnen, dan had ik een "stoffen" interieur met witte hemel en carbon(update) willen hebben. Dat is nu dus onmogelijk.

Wel erg beperkt hoor zo. Misschien door een supplier probleem ofzo? Lees regelmatig trammelant met stoelen...hopelijk kan het heerschap dat bij Volvo werkte hier verbetering in aanbrengen. Het interieur is naar mijn mening toch een stiefkindje geweest in al het "engineering" geweld.