Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vendor Veel Model 3 accessoires nu al op voorraad bij Tesland

This site may earn commission on affiliate links.
Annuleren mag altijd. Ik ga eerst even 3 dagen vliegen en maandag krijg ik nog wat anders binnen. En kijken hoe het gaat.
Uiteraard raad ik je aan om te kijken naar de kieren tussen de panelen bij je eigen auto.

Heb je het ‘wat anders’ nog getest?

Ik heb nog even gekeken naar de kieren tussen de panelen, maar kan niet inschatten of de rubberen rand daartussen past.
Wat me wel opviel is dat de kieren nogal verschillend zijn (vooral duidelijk op de derde foto):

D1C47ED9-89A0-4090-9E7B-CBEE487718DA.jpeg


19CE79BA-E691-4338-A341-6AC884DAB09E.jpeg


2BB3EB68-4658-4D30-A564-27FBF2A26FC1.jpeg
 
Ik weet niet of je uit BE Brabant of NL Brabant komt, maar in NL wordt er niet opgetreden als je boven de 55% zit.
Zie deze link van het openbaar ministerie: Autoruiten blinderen
Brabant NL. Dus goede aanvulling. Ik ken de horrorbeelden van mensen die de blindering bij een politiecontrole eraf moesten halen om geen boete te krijgen. (hoewel ze soms ook horrorblindering hadden). Maar met dit artikel en certificaat moet een boete niet mogelijk zijn of kunnen worden aangevochten.

Heb je nog een foto van de achterruit? Geen randen te zien toch? Lees nu dat dat door dot-matrix kan komen.
 
Brabant NL. Dus goede aanvulling. Ik ken de horrorbeelden van mensen die de blindering bij een politiecontrole eraf moesten halen om geen boete te krijgen. (hoewel ze soms ook horrorblindering hadden). Maar met dit artikel en certificaat moet een boete niet mogelijk zijn of kunnen worden aangevochten.

Heb je nog een foto van de achterruit? Geen randen te zien toch? Lees nu dat dat door dot-matrix kan komen.
Dat klopt, nog geen mooie foto's kunnen maken. Probleem voor fotograferen is de spiegeling van de achterruit.
Het raam heeft geen dotmatrix
 
And I count my money. Meeste al op Amazon gekocht, als KMO moet je al een hele container verschepen om rendabel te kunnen zijn voor dergelijke niche markt.
Ik ben een Kleine Onderneming, en een container van dit spul verschepen is niet haalbaar. Vooral niet als er mensen via Amazon en AE spullen bestellen.

En ik ben blij dat ik niet een container heb laten komen, want Tesla verkoopt ze nu blijkbaar ook, dus zal ik ze vermoedelijk met verlies moeten verkopen. Maar dat heet ondernemersrisico.