Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vendor Veel Model 3 accessoires nu al op voorraad bij Tesland

This site may earn commission on affiliate links.
Ik ben een Kleine Onderneming, en een container van dit spul verschepen is niet haalbaar. Vooral niet als er mensen via Amazon en AE spullen bestellen.

En ik ben blij dat ik niet een container heb laten komen, want Tesla verkoopt ze nu blijkbaar ook, dus zal ik ze vermoedelijk met verlies moeten verkopen. Maar dat heet ondernemersrisico.
Ja dat besef ik goed en wel, misschien niet een container maar dan wel een pallet bv. Niet specifiek van 1 zelfde product uiteraard...
 
IMG_4421.jpg
Vorige week zaterdag chrome delete gaan, console wrap en alloygators bij Tesland. Super blij mee, ziet er prachtig uit.
IMG_4413.jpg
IMG_4414.jpg
IMG_4421.jpg
 

Attachments

  • IMG_4417.jpg
    IMG_4417.jpg
    759.2 KB · Views: 91
  • IMG_4418.jpg
    IMG_4418.jpg
    664.5 KB · Views: 63
  • IMG_4419.jpg
    IMG_4419.jpg
    659.2 KB · Views: 70
  • IMG_4412.jpg
    IMG_4412.jpg
    234.7 KB · Views: 56
Ik denk volgende zomer ook zwarte velgen, maar daar denk ik nog even over na, dit zouden dan de winterwielen worden.

20 inch winterbanden, Ja dat kan, is wel prijzig. :)
Je kan ook zwarte (of grijze, ook mooi bij rood) 19 inch wielen kopen en daar winterbanden onder gooien.

Nee, maar ik zou de deurgrepen in de lakkleur doen, de logo's voor er achter eraf en dan nog iets verlagen zodat de wielen de kasten mooier vullen. :)
 
Hoe zit dat met die Alloygaters in geval van de tweejaarlijkse zomer-winterbanden wissel? Mijn wagen wordt lease dus heb (helaas) geen aparte winter-zomervelgen. Zijn die Alloygaters 'herbruikbaar' na bandenwissel?
er schijnen alloygator partners te zijn die ze dan opnieuw erop doen. Heb ik mij bij montage laten vertellen. op de website van alloygator staan heel veel motnage partners. staat vast ook een bandenboer bij in de buurt.