Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Veel rijplezier in 2020!

This site may earn commission on affiliate links.
Het was me een jaar wel voor autorijden Nederland. Tesla voor , Tesla na. Sinds ’81 mijn rijbewijs behaald en al heel wat merken gereden. Een botsauto en een golfbuggy waren de enige elektrische vehikels tot nu toe. Na een proefrit met een M3 Performance was ik gelijk om, wat een sensatie. Iets wat mijn strontmisselijke collega achterin overigens niet vond. In maart gelijk besteld en de leasemaatschappij wilde november leveren. Op dit forum alle verhalen gelezen en alles op You Tube vele malen bekeken. RN, VIN, leverdatum wel/niet, slechte kwaliteit, Tilburg/Amsterdam, aflevermomenten, niets was zeker. Daarnaast alle meningen in de media en op social media over Tesla en EV’s op zich. Ik werd bijna afgeschilderd als een crimineel dat ik elektrisch ging rijden. “Alleen vanwege de subsidie en van mijn belastingcenten” was een veel gehoord verwijt. Het kon mij niet deren, deze auto in zijn hele hoedanigheid maakte van mij een blij mens. In September geleverd (LM afgekocht en binnen een half uur met volle accu weg uit Amsterdam) en twee weekenden later met drie fanatieke dieselrijders op stap. Toen ze instapten was er alom bewondering en bij de eerste sprint waren ze om. Sinds september rij ik naar volle tevredenheid in mijn M3 AWD LR. De vele op- en aanmerkingen op dit forum kan ik niet altijd staven met mijn eigen rijervaringen. Ik kan mij ook niet voorstellen dat het geldt voor de vele duizenden uitgeleverde Tesla’s dit jaar. Het is inderdaad een andere beleving van autorijden. Ik wil het graag zo houden in 2020 en wensen jullie ook al het rijplezier toe met deze geweldige auto.
 
Proost! Mooi gezegd. F*ck the haters, die zijn jaloers.

Dat t een mooi EV jaar mag worden met veel andere mooie alternatieven van andere merken. En op dat m’n autoalarm minder af mag gaan in 2020 dan afgelopen 24u.

edit: sentrymode en nitraatbommen/lawinepijlen van de overoveroverburen gaan niet samen
 
  • Like
Reactions: TM3LR