HWS
Well-Known Member
Ja hoor, bij Serge van Ride & Shine Detailing €90,- excl. per velg per keer.Daar is mijn vrouw ook nog naar op zoek. Care 2 share?
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja hoor, bij Serge van Ride & Shine Detailing €90,- excl. per velg per keer.Daar is mijn vrouw ook nog naar op zoek. Care 2 share?
Je mag blij zijn dat je niet door de wasstraat hoeft, want met jou verbruik haal je niet eens het eind van de wasstraat@HWS ik las dat jij de auto met de hand wast. Nou ik denk dat ik - noodgedwongen - tot de zelfde club ga behoren want met 295 achter past mijn velg niet meer in die geul waar je auto via de wielen de wasstraat in wordt gereden.....
@HWS ik las dat jij de auto met de hand wast. Nou ik denk dat ik - noodgedwongen - tot de zelfde club ga behoren want met 295 achter past mijn velg niet meer in die geul waar je auto via de wielen de wasstraat in wordt gereden.....
Mag ik vragen wat het juiste antwoord zou moeten zijn? Dan weet ik ook of ze door de mand vallen of niet (sorry, ben nog nieuw in de Tesla wereld...)Een band is een band is een band....
Er zijn tegenwoordig al veel bandenspecialisten die al meerdere Tesla's onder handen hebben gehad.
Dat was in 2013 wel even wat anders....
Als het een respectabele zaak is geven ze wel een eerlijk antwoord of het hun eerste Tesla is of niet.
En... je kunt altijd de vraag stellen hoe ze het doen met de luchtvering. Als ze het niet eerder gedaan hebben vallen ze direct met een fout antwoord door de mand.
Iemand nog originele Tesla 19 inch wielen!
Incl 4 bijna nieuwe Michelin winter banden! (Hebben er 2 weken onder gelegen)
Ze passen niet onder mijn x
Gevoel op winterbanden is heel anders dan op zomerbanden. Zeker als je ook nog gaat van 21" naar 19" Ik voel duidelijk verschil in stuurprecisie(-) maar ook in comfort(+) en geluid(+).
ik merk al zeker een groot verschil al van 19" inch michelin naar de 19"inch pirelli winter.
minder strak in stuurprecisie, zelf nog minder grip, merk nu dat banden slippen op een natte weg, zelfs de traction control grijpt in. en dat lukt me nauwelijks op de michelin set. normaal nauwelijk slip.
herkenbaar?
Schijnt dat Tesla SeC tegenwoordig ook niet meer de sottozeros monteert vanwege zeer snelle slijtage. Zegt mijn handenspecialist. Vervangen door Yokohama w-drive (170€) die ik nu ook ga proberen. Heb een 20" voorganger hier van gehad op de mb GLK en die was prima. Maar ook de alpin 4 lijkt me een goede keuze.winterbanden seizoen, zit te twijfelen tussen de volgende, pirelli sottozorro 2 w240, pirelli sottozorro 3 of de michelins pilot alpin 4, qua verbruik label zitten ze allemaal even onzuinig, gaat me voornamelijk om de eigenschappen op nat wegdek, afgelopen twee winters met hankook gereden, dit beviel niet met mijn classic 85, zelfs met 100 km/h nog uitbreken vond mijn vrouw niet heel leuk. Dus nu op zoek naar een band die wat beter overweg kan met het vermogen. Iemand suggesties/ervaringen?