Volgens mij moet er 3,1 bar in.
In de originele 19" setup moet 3,1 bar, lijkt me logisch dat bij andere 19" velgen/banden combi's met dezelfde afmetingen ook 3,1 bar moet.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij moet er 3,1 bar in.
En in 20", wat is dan het advies? De stille banden in die maat hadden een E label voor verbruik.
It wieghs I believe 400 pounds more but it does have those heavy batteries at the bottom for low center of gravity.
Martin, je reageert op een post uit augustus 2006 die gaat over de handeling van de roadster?
Rijdt er hier iemand rond met 245/45R19 Dunlop Sport Maxx RT of GoodYear Eagle F1 Asymmetric 2 ?
Ik twijfel nog tussen deze twee en ben erg benieuwd naar de ervaringen.
Ik heb de GoodYear's, ze zijn super. Zowel qua grip (nat en droog), gevoel, geluid als verbruik. Maar ik kan op basis van mijn eigen ervaring met geen mogelijkheid zeggen hoe ze het doen ten opzichte van andere banden. Alhoewel, en dat zal niemand verbazen, de grip en het stuurgedrag zijn wel enorm veel beter dan dat van de standaard 4-seizoenenbanden.
Vooraf heb ik erg getwijfeld tussen de twee genoemde banden, maar uiteindelijk afgezien van de Dunlop omdat ze sneller zouden slijten: Dunlop SportMaxx RT | the Dunlop SportMaxx RT reviewed and rated - TyreReviews
Ja, langs het service center gaan. Dit kunnen ze op dit moment nog niet over the air (zeggen ze).
Ik hoop dat we een keuzemenu krijgen bij de 6.0 update. Dit is een beetje klungelig... ;-)
Mijn gevoel zegt dat je er als eerste zomerbanden op moet zetten. Dat stuurt ontzettend veel strakker op de grens van grip. Bij all-season banden zijn de blokken kleiner en kantelen sneller.
Waarschijnlijk heb je last van gewichtsverplaatsing, schommelen van de auto. Dat kun je verbeteren door te verlagen, door steviger veren te plaatsen (bijv. de standaard stalen veren) of zwaardere dempers van de P+ te nemen.
Je kunt het ook oplossen met meer grip aan de achterkant, maar daarmee krijg je automatisch meer onderstuur. En dat is weer niet leuk bij het insturen van een bocht. Voor meer grip achter kun je bredere banden plaatsen (vergeet niet luchtdruk te verlagen) of een zwaardere stabilisatorstang aan de voorkant te plaatsen (zwaardere stabi vermindert grip).
Eindelijk verlost van de winterbandjes. Velgen (Borbet BLX zw/pol) zijn net op de markt. Smaken verschillen natuurlijk, maar ik vind ze geweldig passen bij de Tesla. Strak!
View attachment 47130
Heel mooi inderdaad!
(Ze lijken dan ook op die van mij )