Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Die zijn ook mooi inderdaad. Maar let wel, deze is ook nog eans verlaagd. Dat makt het nog aantrekkelijker voor het oog.

Ik heb begrepen dat de steek 5x120 is. Dus veel BMW velgen zouden moeten passen mist de ET klopt. Ik vind overigens de wielen speciaal voor tesla enorm duur ten opzichte van wat er voor bijvoorbeeld BMW te koop is.
 
  • Informative
Reactions: MickC
Ik ben bijna toe aan een nieuwe set banden , na 45.000 km te hebben gereden met de originele Goodyear Eagle 245/45R19. Op zich was ik wel enigszins tevreden van de band , maar na het doornemen van dit forum lees ik zeer goede ervaringen van de Michelin privacy 3 ( vooral geluid ). Dit is echter een zomerband in tegenstelling tot de Goodyear Eagle dat volgens Tesla een all-round band is . Op de website van Goodyear lees ik echter dat het ook een zomerband is (? ) . Het gebruik van zomer-en winterbanden ( wissels ) zie ik niet zitten , heb het nooit gedaan . Ik ga ook nooit wintersporten met de Tesla en doe veel korte afstanden . Mijn belangrijkste wensen zijn dat het goede banden zijn in de regen , weinig geluid , velg bescherming ,en een hoge slijtvastheid , Liefst ook nog laag geprijsd . Tesla beveelt me opnieuw de Goodyear Eagle aan . Ik lees toch dat veel forumleden deze origineel geleverde banden vervangen door andere . Heeft er iemand ervaringen met de overstap van Goodyear Eagle > Michelin privacy 3 en ook het gebruik in de winter van deze Michelin band ? Waarom voorzien de meeste Tesla rijders niet opnieuw de Goodyear Eagle ?
 
Aangeboden: Brock B32 In Antraciet grijs

Brock velgen zijn direct juiste ET, Steek en naafgat. Speciaal gemaakt voor Tesla en oersterk!

Perfecte set voor BV winterbanden!
Heb er ook sensoren bij voor het EERSTE type Tesla model S.

Zie foto's voor kleur en type.

Heel de set € 500,- ex BTW
Kan ook zonder factuur dan is het € 500,- cash

Afhaal in Antwerpen, Bergen op Zoom of Middelburg... of we spreken wat af.
 

Attachments

  • image3.jpeg
    image3.jpeg
    397.2 KB · Views: 88
  • image5.jpeg
    image5.jpeg
    388.2 KB · Views: 66
  • IMG_0357.JPG
    IMG_0357.JPG
    674.7 KB · Views: 71
Last edited:
Aangeboden: Brock B32 In Antraciet grijs

Brock velgen zijn direct juiste ET, Steek en naafgat. Speciaal gemaakt voor Tesla en oersterk!

Perfecte set voor BV winterbanden!
Heb er ook sensoren bij voor het EERSTE type Tesla model S.

Zie foto's voor kleur en type.

Heel de set € 500,- ex BTW
Kan ook zonder factuur dan is het € 500,- cash

Afhaal in Antwerpen, Bergen op Zoom of Middelburg... of we spreken wat af.


Betreft 19" velgen geschikt voor: 245/45 19
 
Ben ook actief aan het zoeken naar een nieuwe 19" set waar ik de huidige zomerbanden op kan overzetten en dan de huidige set voorzien van winterbanden.

Zoek alleen nog de ideale kleur velg voor onder de blauwe Tesla (neen geen goud). Had een mooie set in hypersilver gezien (Breyton). Maar ben toch nog aan het twijfelen over antraciet of zwart...

Wat hebben de andere hier met een blauwe als schoenen voor de Tesla?
 
Zag gisteren dat het canvas van mijn linker voorband aan de binnenkant zichtbaar is. Heb er 45.000 km mee gereden dus het werd tijd ;)
Achterbanden houden het 3x korter vol ;)

Heb achter 255-R35/21 Michelin PSS (daarvoor tweemaal de PS2 (265-R35/21) gehad)
Voor ga ik nu dus ook van PS2 naar PSS (245-R35/21)

Dus nu PSS rondom, achter bracht het al enorm meer grip ivm de PS2, dus ben benieuwd wat het voor gaat brengen!
 
Niet zoveel dus, aangezien ze daar drie keer zo langzaam slijten, hebben ze daar ook drie keer zo weinig invloed. (Boerenwijsheid.)
Bij mij zal het een factor twee zijn... Ik rijd ook met de PSS op de achteras en de 'vorige' Pzero's op de vooras.
 
IMG_20160505_1400280 (2).jpg
Ben ook actief aan het zoeken naar een nieuwe 19" set waar ik de huidige zomerbanden op kan overzetten en dan de huidige set voorzien van winterbanden.

Zoek alleen nog de ideale kleur velg voor onder de blauwe Tesla (neen geen goud). Had een mooie set in hypersilver gezien (Breyton). Maar ben toch nog aan het twijfelen over antraciet of zwart...

Wat hebben de andere hier met een blauwe als schoenen voor de Tesla?
glimmend gepolijst. met blanke poedercoating ter bescherming
 
Ben ook actief aan het zoeken naar een nieuwe 19" set waar ik de huidige zomerbanden op kan overzetten en dan de huidige set voorzien van winterbanden.

Zoek alleen nog de ideale kleur velg voor onder de blauwe Tesla (neen geen goud). Had een mooie set in hypersilver gezien (Breyton). Maar ben toch nog aan het twijfelen over antraciet of zwart...

Wat hebben de andere hier met een blauwe als schoenen voor de Tesla?
DSC_0285.JPG