leysfi
Member
Die 21" zijn :scared: duur.
En de Model S zelf niet, zeker?
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Die 21" zijn :scared: duur.
En de Model S zelf niet, zeker?
MOOIE velgen, mooie kleur ook. Zo exclusief ben ik dus niet meer qua kleur in Amsterdam e.o. (maar binnenkort wel met chrome velgen)Gisteren mijn Tesla opgehaald en meteen setje 20' BBS CH-R laten monteren met voor 9,0 x 20 et29 en banden 255/40/20 en achter 10,5 x 20 et 35 met banden 285/40/20. Kleur had titan mat moeten zijn en waren per ongeluk de zilveren binnengekomen. Hendrik van Baan velgen was zo aardig om toch deze er tijdelijk onder te zetten in afwachting tot de titan mat versie binnen is. View attachment 50944
Zal zo mijn 19'' standaard velgen met nieuwe banden in topic te koop zetten.
Ik vind ze mooi! Vreemde hoogte achterkant, wel een grote afwijking. 285/35/20 zijn prima verkrijgbaar.
Wat voor centreerringen heb je er op kunstof of alu? En merk je geen rare trillingen oid?
Hi Loek, leuk je reply te zien, ik ben degene van die 8 meter kabel
Ik denk dat je de maat van de achterbanden verkeerd hebt genoteerd, phillhill.
Die Vredesteins zijn niet eens te krijgen in 285/40-20. Zullen dus wel 285/35-20's zijn.
Ik had ook last van hoogteslag met de originele 21" Continentals?Ik ben benieuwd of de Vredestein tegen de krachten kan van de Tesla.
Ook de opmerking van Loek over de Centreerringen verdiend enige aandacht.
Bij mijn Vossenvelgen zijn nu 4 nieuwe aangeleverd van ander materiaal omdat de krachten van de Tesla te groot waren voor de originele kunstoog ringen.
Ook mijn winterbanden van Pirelli hebben het erg zwaar gehad met e krachten van de tesla.
Nieuw perfect rond maar beide achterbanden hadden na 5000 km een hoogteslag gekregen.
De Michelins die er standaard opzitten kunnen erg veel hebben.
Ik hoop ook dat de Vredesteins goed uitpakken want die had ik op mijn vorige auto en ze zijn serieus stiller!!
Ook de opmerking van Loek over de Centreerringen verdiend enige aandacht.
Bij mijn Vossenvelgen zijn nu 4 nieuwe aangeleverd van ander materiaal omdat de krachten van de Tesla te groot waren voor de originele kunstoog ringen.
Centreerringen horen alleen een hulp te zijn tijdens montage. Als ze tijdens het rijden krachten te verwerken krijgen dan betekent dat dat de velg kan bewegen ten opzichte van de naaf. Ik zou daarom eerst kijken of de velgen wel met het juiste moment zijn aangedraaid.
Ik zal het binnenkort eens bekijken. Zou wat zijn, als dit de oorzaak is van de trillingen...Ik kan de eerdere posts over dit onderwerp niet meer vinden, daarom maar even een fotootje van een wiel aan de eigen S gemaakt.
View attachment 51095
Op deze foto zie je dat er een schroefje in het flensvlak zit. Het schroefje steekt een heel klein beetje uit.
In het geval dat je velgen niet (toevallig?) een uitsparing op die plek hebben, zal de velg nooit goed op het flensvlak aansluiten.
Of ik geluk heb gehad of dat alle BMW compatible velgen een uitsparing op de juiste plek hebben, geen idee.