Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Velgen groupbuy

This site may earn commission on affiliate links.
IMG_8152.PNG

Ik heb deze aan gehouden
 
  • Informative
Reactions: jm71
Ben prima tevreden met de 20” t-sportsline die ik met de laatste group buy gekocht heb voor onder mijn X. Ik heb alweer interesse in de volgende group buy hoor . Zwart voor de winterbandjes, grijs voor de zomer lijkt me een uitstekend plan. Dus van mij mag het weer storm gaan lopen hier!
 
Ben prima tevreden met de 20” t-sportsline die ik met de laatste group buy gekocht heb voor onder mijn X. Ik heb alweer interesse in de volgende group buy hoor . Zwart voor de winterbandjes, grijs voor de zomer lijkt me een uitstekend plan. Dus van mij mag het weer storm gaan lopen hier!
Ha! Je bent weer bij je positieven!.......:D
 
Eindelijk plezier met je X? Good!
O zo. Ja, absoluut. Ben er best blij mee. Verbruik valt me erg tegen (deels verwacht natuurlijk, maar het houdt inderdaad niet over, al moet ik nog steeds een keer een wat langere rit maken), die hoge zit daar weet ik nog niet van wat ik er van vind en dat grote raam, tja, ik heb het er niet zo mee. Maar toch ben ik er blij mee, ik vind dat er toch wel gewoon een gave bak in mijn voortuin staat. Absoluut opvallend dat ik vrijwel nog geen enkele positieve reactie heb ontvangen. De "ik vind die S eerlijk gezegd veel mooier" en "waarom ben je naar dat Toyota-achtige model overgestapt" type reacties zijn daarentegen niet van de lucht. Maar het boeit me niet, ik vind hem zelf toch wel gaaf. Het valt me ook op dat er nauwelijks iemand naar omkijkt. Ik heb het gevoel dat ik met mijn vier jaar oude S nog steeds meer bijkijks had dan met deze X. Maar ook dat, het zij zo. Kortom, ik ben die periode dat hij bij Tesla stond alweer vergeten en ik vind het steeds weer leuk als ik even een ritje te doen heb. Maar we dwalen af, jij bent net zo'n fan van persoonlijke draadjes als ik, dus laten we weer on topic gaan. Velgen kopen dus, wie doet er mee? ;)
 
  • Like
Reactions: HWS
Ik zit te denken aan deze in 22 inch, staggered bij teslawheels voor de zomer:
smd-st_22x10.5_Zoll-Silver.jpg

Model x velgen 22" WCL

Voor: 2x 9x22
Achter: 2x 10.5x22

Banden:
Voor: 265/35ZR22 102W PIRELLI scorpion zero asim. xl ncs t0 TESLA
Achter: 285/35ZR22 106W PIRELLI scorpion zero asim. xl ncs t0 TESLA
4x tpms (OE Tesla, geen gekopieerde!)
4x Tesla logo

Set komt op +/- € 3250 ex. Ik weet niet of ze gevoelig zouden zijn voor een groupbuy. Ze zijn er in verschillende kleuren. Bij voldoende interesse wil ik wel een groupbuy proberen te organiseren.
 
Vanwege de enorme vraag naar winterwielen Bij deze de vraag wie interesse heeft in de 19” of 20” t-sportlines zodat we weer een groupbuy kunnen organiseren.

Heb je interesse stuur me dan een mail op [email protected]
Ja hoor, I’m in, ik zal je even een mail sturen. Hoewel ik eigenlijk nog wel benieuwd ben hoe de antraciet t-sportsline velgen onder een blauwe X (of desnoods een S) staan. Als iemand daar een foto van heeft, graag!
 
Ja hoor, I’m in, ik zal je even een mail sturen. Hoewel ik eigenlijk nog wel benieuwd ben hoe de antraciet t-sportsline velgen onder een blauwe X (of desnoods een S) staan. Als iemand daar een foto van heeft, graag!
Ja hoor, I’m in, ik zal je even een mail sturen. Hoewel ik eigenlijk nog wel benieuwd ben hoe de antraciet t-sportsline velgen onder een blauwe X (of desnoods een S) staan. Als iemand daar een foto van heeft, graag!
19” Antraciete T-Sportsline onder m’n 1e blauwe S

66A6D1CF-E041-4DEB-9D80-E8DEEA85A946.jpeg
6BF38804-4BA3-4745-89ED-BF48E071CF10.jpeg
 
Last edited:
Thanks Hendrik. Bij die tweede foto waren het oorspronkelijk zilveren velgen gok ik, voordat je besloot om aan Dakar mee te doen?

Ik had inmiddels al googlend ook wat foto's gevonden, en ik ben er nog niet helemaal uit. Ik vind het aanbod velgen voor de X niet heel groot moet ik zeggen, ik ben ook niet zo kapot van de mogelijkheden bij teslawheels. Het zullen dus wel deze grijze T-Sportsline worden, of een ander type velg in het zwart (Brock B32 misschien). Maar ik vind het eigenlijk wel leuk om voor de winter en zomer niet alletwee zwarte te hebben, dus ik dub nog even door.
 
Thanks Hendrik. Bij die tweede foto waren het oorspronkelijk zilveren velgen gok ik, voordat je besloot om aan Dakar mee te doen?
Euh nee. Dat verhaal staat hier al ergens geloof ik. Maar in het kort John had mij uitgelegd dat het verstandig was een nieuwe S te kopen na 2 jaar:rolleyes:. Bestelling geplaatst, kon het wachten weer beginnen. Gelukkig reed ik al een Tesla. Te koop gezet via LBV voor een naar mijn idee onrealistisch hoog bedrag. Was ie na een week of 4 verkocht. Zou ik een paar maanden zonder Tesla zitten (afgezien vd tijd dat ik die van mijn pa zou kunnen gebruiken tijdens zijn reizen) Was er na een week wel achter dat ik dit onverwacht ondraaglijk vond. Ben met Tesla Tilburg en SeC DH gaan bellen of er geen annulering van een (P)90D was. DH belde de week voor kerst dat SeC A’dam de demo eruit ging doen. Heb toen gezegd dat t akkoord was als ik m na t weekend op kon halen omdat ik ermee naar m’n broer in Stockholm wilde. Was lastig omdat t een paar weken zou duren om m klaar te maken. Mijn reactie “hij rijdt nu toch ook?” Geef m mee, krijgen jullie m na Oud & Nieuw weer terug met mijn opmerkingen om m helemaal in orde te maken. Zo gezegd zo gedaan en kon ik heerlijk met een AP auto samen met m’n 2 zoons naar Stockholm. Heen in 2 dagen gedaan omdat ik de enige chauffeur was. Terug in 1 dag omdat t zo relaxed ging:cool:. T was wel vermoeiend voor de passagiers:rolleyes:.
3E8AC9A8-C7C7-43EF-AC8B-47544CA6EF66.jpeg
 
  • Like
Reactions: Phil_BE