Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Verbeteren wegligging, maar niet (teveel) verlagen

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb een M3 LR 2019 en volgend jaar loopt die dus uur de 4%. De auto bevalt me erg goed, dus ik overweeg wel hem te houden en nog wat (5k?) te investeren in verbetering wegligging. Mag wat strakker, wellicht wat minder crashy over richels. Hij hoeft niet lager (zeker niet lager dan een M3P). Hebben jullie suggesties?
 
Ik heb een M3 LR 2019 en volgend jaar loopt die dus uur de 4%. De auto bevalt me erg goed, dus ik overweeg wel hem te houden en nog wat (5k?) te investeren in verbetering wegligging. Mag wat strakker, wellicht wat minder crashy over richels. Hij hoeft niet lager (zeker niet lager dan een M3P). Hebben jullie suggesties?
Kijk vooral ook even naar de prijs waarvoor je hem kan overnemen. De prijzen van de nieuwe (en sterk verbeterde) Model 3’s zijn een stuk lager geworden. Het zou zonde zijn als je geld gaat investeren in een auto die je tweedehands moet overnemen voor dezelfde prijs als een nieuwe.

Wat betreft je vraag kan ik je niet helpen. De mijne is al strak genoeg op de 19” velgen.
 
  • Like
Reactions: Stijn_NL