Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Verbeterpunten Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Helaas is dat toch echt niet het geval. Die man in het filmpje heeft een model X. De model 3 heeft wel gloeiende bilverwarming.

En ach, 10 minuten voorverwarmen met de app en je handen hebben niets te lijden hoor.

Klopt, ik kon niet zo snel eentje vinden voor de app bediening van de 3, maar principe is hetzelfde dacht ik. Maar het bleek niet eens nodig te zijn, diegene was op zoek naar fysieke knopjes voor de stoelverwarming ;)

De S heeft ook geen stuurverwarming, maar idd voorverwarmen en ik heb nergens last van.

Edit: bij de X schijnt de stuurverwarming na een update te zijn uitgeschakeld.
 
Klopt, ik kon niet zo snel eentje vinden voor de app bediening van de 3, maar principe is hetzelfde dacht ik. Maar het bleek niet eens nodig te zijn, diegene was op zoek naar fysieke knopjes voor de stoelverwarming ;)

De S heeft ook geen stuurverwarming, maar idd voorverwarmen en ik heb nergens last van.

Edit: bij de X schijnt de stuurverwarming na een update te zijn uitgeschakeld.

De MS en de MX hebben stuurverwarming indien uitgerust met het 'Subzero Weather Package'', wat momenteel onderdeel is van de standaard optie 'Premium upgrade'
 
  • Disagree
Reactions: Luc2000
De 4G valt heel af en toe uit. gelukkig kan ik mijn unlimited mobiel internet gebruiken als wifi hotspot, maar zou niet moeten gebeuren.
Soms laadt Spotify niet.
Plus, ik snap het airco systeem nog niet helemaal. De bediening wel, maar niet hoe 'auto' mode werkt want soms krijg ik koude lucht binnen als ik auto aan zet en ik wil het warmen hebben. lol.
 
Mij valt op dat niemand nog heeft geklaagd over het feit dat na een flinke regenbui het water direct je kofferbak inloopt als je hem openmaakt. Niks geen slimme afwatering....
persoonlijk vind ik het jammer dat er geen achterruitenwisser op zit. Je moet steeds je achterruitverwarming aanzetten om die schoon te houden. Maar met dit design past die simpelweg niet. Ik vind dat vooral lastig als je stilstaat, als je rijd zal de rijwind de ruit ook wel redelijk vrij houden neem ik aan (zo werkt het bij mijn huidige Ampera in elk geval ook, ik zit nog te wachten op bootje 5).
 
Mij valt op dat niemand nog heeft geklaagd over het feit dat na een flinke regenbui het water direct je kofferbak inloopt als je hem openmaakt. Niks geen slimme afwatering....
persoonlijk vind ik het jammer dat er geen achterruitenwisser op zit. Je moet steeds je achterruitverwarming aanzetten om die schoon te houden. Maar met dit design past die simpelweg niet. Ik vind dat vooral lastig als je stilstaat, als je rijd zal de rijwind de ruit ook wel redelijk vrij houden neem ik aan (zo werkt het bij mijn huidige Ampera in elk geval ook, ik zit nog te wachten op bootje 5).
Dit is inderdaad een known error.
 
Mij valt op dat niemand nog heeft geklaagd over het feit dat na een flinke regenbui het water direct je kofferbak inloopt als je hem openmaakt. Niks geen slimme afwatering....
persoonlijk vind ik het jammer dat er geen achterruitenwisser op zit. Je moet steeds je achterruitverwarming aanzetten om die schoon te houden. Maar met dit design past die simpelweg niet. Ik vind dat vooral lastig als je stilstaat, als je rijd zal de rijwind de ruit ook wel redelijk vrij houden neem ik aan (zo werkt het bij mijn huidige Ampera in elk geval ook, ik zit nog te wachten op bootje 5).

Je kunt ook aquapel nemen of iets vergelijkbaar.
 
De 4G valt heel af en toe uit. gelukkig kan ik mijn unlimited mobiel internet gebruiken als wifi hotspot, maar zou niet moeten gebeuren.
Soms laadt Spotify niet.

Heb ik ook, maar eigenlijk alleen bij het instappen. Na een paar minuten alles oke.


Ik vind de rem wat zwaar te bedienen. Je moet hem vrij hard indrukken voor m'n gevoel. Anderen dat ook gemerkt? Even wennen denk ik, in kom van een Toyota waarin alles veel te licht was, maar je krijgt weinig momenten om de rem uit te proberen door regenerative braking :)
 
Heb ik ook, maar eigenlijk alleen bij het instappen. Na een paar minuten alles oke.


Ik vind de rem wat zwaar te bedienen. Je moet hem vrij hard indrukken voor m'n gevoel. Anderen dat ook gemerkt? Even wennen denk ik, in kom van een Toyota waarin alles veel te licht was, maar je krijgt weinig momenten om de rem uit te proberen door regenerative braking :)
100% mee eens, echt ff wennen die rem (vanwege de massa denk ik)
 
Mij valt op dat niemand nog heeft geklaagd over het feit dat na een flinke regenbui het water direct je kofferbak inloopt als je hem openmaakt. Niks geen slimme afwatering....
persoonlijk vind ik het jammer dat er geen achterruitenwisser op zit. Je moet steeds je achterruitverwarming aanzetten om die schoon te houden. Maar met dit design past die simpelweg niet. Ik vind dat vooral lastig als je stilstaat, als je rijd zal de rijwind de ruit ook wel redelijk vrij houden neem ik aan (zo werkt het bij mijn huidige Ampera in elk geval ook, ik zit nog te wachten op bootje 5).
Ik heb een carport.
 
Wil de knuppel niet in het hoenderhok gooien nog de M3 zwart maken, maar op het Duitse forum klaagt men 'steen en been'.
Het is mij niet bekend hoeveel % van de eigenaren ontevreden is, maar vrolijk word ik er niet van.

Model 3 Probleme / Fehler • TFF Forum - Tesla Fahrer & Freunde
Ja dat is natuurlijk wel de plek waar de problemen genoemd worden. Wat je moet weten is idd hoe vaak dit voorkomt tegenover probleemloze auto's.

De mijne heeft vooralsnog alleen wat kleine dingetjes die binnenkort gefixt worden. Verder loopt ie als een .. Trein?