Je zegt dat bij dagverlichting de achterlichten klaarblijkelijk niet aan mogen. Dat zegt de wet toch niet. Het is alleen geen verplichting.
Hmm, ja je kunt het denk ik inderdaad op 2 manieren lezen. Lang leve de wetgever
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Je zegt dat bij dagverlichting de achterlichten klaarblijkelijk niet aan mogen. Dat zegt de wet toch niet. Het is alleen geen verplichting.
- auto ontgrendelen met iPhone X gaat alleen als het scherm is ontgrendeld, iPhone 6s werkt wel ook als deze vergrendeld in b.v in broekzak.
- opladen wil niet verder dan 499km ondanks dat de limiet op max staat
vreemde terugkoppeling over laadniveau. Krijg via app melding dat hij vol is, bij instappen blijkt hij b.v nog 20min te moeten laden.
Met de XS ook geen probleem. Aangezien het met jouw ene toestel wel correct werkt, en met het andere niet, zou ik eerder concluderen dat het aan jouw toestel ligt of de instellingen m.b.t. deze app.
Bij Superchargen krijg je 3 meldingen over het laden:
- Wanneer je voldoende geladen hebt om je volgende etappe te rijden (naar je bestemming of volgende SuC)
- Bij een SoC van 80%
- Bij een SoC conform je ingestelde laadniveau
Niet altijd even handig, vooral die van 80% vind ik vrij zinloos.
Valt niks in te stellen via de Tesla navigatie. Wil je meer instellingen gebruiken kun je beter ABRP gebruiken.Heb net een trip naar zuid Frankrijk achter de rug (met vouwwagen) en dus tijdelijk ingesteld op max. laden
Merk dat de etappes met enige regelmaat zo worden ingesteld dat ik nog maar 5% batterij overheb bij de de volgende SuC.
Is ergens in te stellen dat ik b.v. niet onder de 10% aan wil komen bij de volgende SuC
Begrijp dat die 10% een schatting is en niet het uiteindelijke %, maar heb nu een paar keer meegemaakt dat het wel erg krap wordt.
Valt niks in te stellen via de Tesla navigatie. Wil je meer instellingen gebruiken kun je beter ABRP gebruiken.
Gaan we de volgende keer a better routeplanner een proberen, zie idd dat je daar veel meer kunt instellen.
Bij ABRP kun je toch tijdens het gebruik (onderweg) je werkelijke SoC invoeren en dan past hij de plannen toch aan? Meen ik gezien te hebben.
Ik vind ABRP niet echt fijn. Als je teveel finetuned aan de settings en het komt toch niet overeen met de werkelijke situatie (bv. het is wat kouder dan gedacht, waait wat harder) dan kom je (of ik in i eder geval) vaak in de knoei.
Dat terwijl de Tesla navigatie ook tijdens het rijden stops kan toevoegen of weghalen.