Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Verdwenen oplaad tegoed

This site may earn commission on affiliate links.
Mijn M3 LR RWD heb ik vorig jaar april besteld via een refferalcode en op 17 mei geleverd gekregen. Op dat moment kreeg ik een oplaad tegoed van 7500 km. Daarvan had ik er, de laatste keer dat ik keek, nog ongeveer 4300 km staan. Gisteren weer gekeken en nu is mijn tegoed verdwenen. In mijn oplaad historie gekeken in mijn Tesla account en daar blijkt mijn tegoed in januari na een laadsessie van 34 kWh in Duitsland van 1117kWh naar 0 te zijn gegaan. Heeft iemand anders dit ook ervaren?
 
Mijn M3 LR RWD heb ik vorig jaar april besteld via een refferalcode en op 17 mei geleverd gekregen. Op dat moment kreeg ik een oplaad tegoed van 7500 km. Daarvan had ik er, de laatste keer dat ik keek, nog ongeveer 4300 km staan. Gisteren weer gekeken en nu is mijn tegoed verdwenen.
Niet verdwenen maar vervallen :

Ref.png


Zie : https://www.tesla.com/nl_NL/support/referral-program
 
  • Like
Reactions: BMW740iL
Bij mij staan ze er ook niet meer in. Ook in mei 7500 km gekregen en mijzelf ook nogmaals door Ref 7500 km gekregen. Dus een totaal van 15000 km en die zou in principe 1 jaar geldig zijn. Met door mijzelf gegeven Ref code zou mijn tegoed met 6 maanden verlengt worden. Ik heb 30 maart nog geladen bij een SuC en deze is nog van het tegoed afgegaan. Nu zie ik in de geschiedenis dat ik week later wel een rekening heb gekregen voor het laden bij een SuC.
 
35D20C1E-F97B-44C2-AEE4-5A46BFA9F108.gif
Bij mij staan ze er ook niet meer in. Ook in mei 7500 km gekregen en mijzelf ook nogmaals door Ref 7500 km gekregen. Dus een totaal van 15000 km en die zou in principe 1 jaar geldig zijn. Met door mijzelf gegeven Ref code zou mijn tegoed met 6 maanden verlengt worden. Ik heb 30 maart nog geladen bij een SuC en deze is nog van het tegoed afgegaan. Nu zie ik in de geschiedenis dat ik week later wel een rekening heb gekregen voor het laden bij een SuC.
 
Last edited:
  • Funny
Reactions: jpvdheijn