You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Klinkt suf, maar draai de stekker eens om.Bij deze open ik dit draadje even.
Ik heb daarstraks een stevige verlengsnoer uitgerold en de tesla geen storing laadapparaat... resetknopje ingedrukt maar niks. Als ik de laadkabel in het zelfde stopcontact steek brand het groene lampje wel.
rara wat is de oplossing?
Euh, geen storing is toch geen probleem?Bij deze open ik dit draadje even.
Ik heb daarstraks een stevige verlengsnoer uitgerold en de tesla geen storing laadapparaat... resetknopje ingedrukt maar niks. Als ik de laadkabel in het zelfde stopcontact steek brand het groene lampje wel.
rara wat is de oplossing?
Euh, geen storing is toch geen probleem?
Wel heel goedkoop ding geweest!
Ik hang m meestal in de wielkast over 1 vd banden. Ergens op dit forum heb ik er wel eens foto's van geplaatst.Ik ga binnenkort een kabel kopen van 25 meter uit 1 van de vorige bijdragen. Maar kan de “adapter” van de origine tesla 220V lader gewoon buiten (regen) liggen? Die zit immers aan de “auto” kant.
Kwam daar de afgelopen vakantie in Italië net mee toe... Had geen 5mtr minder moeten zijn. Heb trouwens zelf kabel met CEE16 stekkers genomen. Samen met een verloop CEE16-Shuko & CEE16-Italiaanse 16A kon ik zeker uit de voeten... Zelf ook voorkeur naar H07RN kabel...Is een 25 meter niet wat lang (ook qua opbergruimte)? Vraag van de “baas” in huis
Deze dusIk hang m meestal in de wielkast over 1 vd banden. Ergens op dit forum heb ik er wel eens foto's van geplaatst.
Kwam daar de afgelopen vakantie in Italië net mee toe... Had geen 5mtr minder moeten zijn. Heb trouwens zelf kabel met CEE16 stekkers genomen. Samen met een verloop CEE16-Shuko & CEE16-Italiaanse 16A kon ik zeker uit de voeten... Zelf ook voorkeur naar H07RN kabel...
Je hebt die Italiaanse variant volgens mij helemaal niet nodig. Ik heb zo'n stekker ooit gekregen maar nog nooit gebruikt.Dank, heb je misschien een link naar de CEE16-Shuko & CEE16-Italiaanse 16A?
@HWS, zie ik het goed dat de adapter in een kabelmof zit? Of is dat alleen voor de stekker naar de verlengkabel?
Da’s idd de aansluiting aan de verlengkabel. In ons familiehuis in Z-Frankrijk gebruik ik 2 kabels van 25m om te kunnen ladenDank, heb je misschien een link naar de CEE16-Shuko & CEE16-Italiaanse 16A?
@HWS, zie ik het goed dat de adapter in een kabelmof zit? Of is dat alleen voor de stekker naar de verlengkabel?
Dank, heb je misschien een link naar de CEE16-Shuko & CEE16-Italiaanse 16A?
Heb die zelf gemaakt volgens de regels van de kunst met losse onderdelen van de profi bouwmarkt. (Lees: ook adereindhulzen gebruikt ) De Italiaanse 16A stekker had ik online besteld.
Hoe deed je dat aan de kant van de auto, lag de Tesla lader onder de auto? Of erin? Groeten, MauriceIk heb ook al eens met een flink lange verlengsnoer geladen. Het ging wel, maar je moet geduld hebben. Haspel helemaal afrollen is essentieel, die les heb ik ooit geleerd toen mijn moeder dacht dat je twee friteuses kon hangen aan een half afgerolde haspel.
11 ampere is ruim 2500W, dat zouden de meeste haspels moeten trekken. Je kunt voor de zekerheid het amperage op het laadscherm een beetje terugschroeven naar 9 (2070 W.)