You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
... Is onder andere het gebrek aan compressor voor de banden... Beetje jammer en vooral old-school om daarvoor toch af te moeten rijden richting pompisterij...
Lijkt toch geen grote investering?
Dan hoef je niet meer naar Tesla voor een service beurt...+1
En dan ook nog graag een automaat die flessen ruitenwisservloeistof verkoopt. ;-)
Dan hoef je niet meer naar Tesla voor een service beurt...
Ik heb mezelf zo'n draagbaar ding aangeschaft met digitale drukmeter. Kost 2 keer niets en werkt perfect.
Kan je linkje posten? interesseert me ook wel
Ja dat Tesla ding is beter, maar was toen niet verkrijgbaar.
Daarom heb ik ook zoiets achterin de trunk liggen:
View attachment 90870
Ik heb deze gekocht. Ook ideaal om het zwembadje van de kabouters mee op te pompen. Anders blaas je je een breuk...
Automotive Power Tools Product Details
's nachts... hoeveel geluid maakt dat ding ? Zo een pomp maakt altijd een hele hoop herrie dacht ik...Verlicht display en LED-verlichting zorgen ervoor ook 's avonds en 's nachts buiten gewerkt kan worden (bijv. lekke band)
's nachts... hoeveel geluid maakt dat ding ? Zo een pomp maakt altijd een hele hoop herrie dacht ik...