Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Verschil tussen supercharger en tankstation...

This site may earn commission on affiliate links.
Of andersom, tankstations die een rijtje laadpalen neerzetten. Zoals die dubbele palen die ik zie aan de A2 , weerszijden De Lucht en Haarrijn.
Lijkt me ook geen grote investering.
Uit nieuwsgierigheid ooit uitgeprobeerd als ik toch een broodje nodig had.
Prima eigenlijk, 50 km erbij in een halfuur.
 
Hoho, vergeet het filter voor de interieurluchtverversing niet. (€ 18,00)

En de batterijtjes in de key fob, ook nog.

Toch maar eens een onderhoudsbeurt inplannen.

Wakosda tegenswoordig, eik?
 
Last edited:
ik mis het zo, de cassiere M/V die vraagt of ik nog 2 Marsen/Snickers/Stimorol wil voor nu of nooit € 1,50
Maar een handige ondernemer die als ie toch staat te laden het interieur schoonmaakt dat zou toch wel handig zijn,daar is nog wel een business-case van te maken.
 
Ik heb een low-tech versie van zoiets (vooral voor ICE voertuigen uit de vorige eeuw) aangeschaft voor 40 pop of daaromtrent:
POW5633a_1.jpg

Naast compressor tevens starthulp, 12V stopcontact en lampje.
Kan laden aan 230V en 12V.

Gekocht bij Makro, maar ik zie 'm ook hier: https://www.vanmelis.nl/powerplus-pow5633-energiestation-compressor-jumpstarter-starthulp
 
Ik heb deze gekocht. Ook ideaal om het zwembadje van de kabouters mee op te pompen. Anders blaas je je een breuk...
Automotive Power Tools Product Details
Verlicht display en LED-verlichting zorgen ervoor ook 's avonds en 's nachts buiten gewerkt kan worden (bijv. lekke band)
's nachts... hoeveel geluid maakt dat ding ? Zo een pomp maakt altijd een hele hoop herrie dacht ik...
 
's nachts... hoeveel geluid maakt dat ding ? Zo een pomp maakt altijd een hele hoop herrie dacht ik...

De LED-verlichting maakt geen geluid he Hans. :tongue:

De pomp wel natuurlijk maar ik vind het behoorlijk meevallen. Het is niet dat je dat alle dagen nodig hebt en ik pomp mijn banden zelden 's nachts op. :smile:
Wat vooral handig is, is de digitale aanduiding van de bandenspanning. Op van die kleine analoge metertjes kan je doorgaans niet goed zien of de spanning nu ok is of niet.
En hij stopt automatisch als de ingestelde spanning is bereikt.