Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vervallen jaarlijks onderhoud

This site may earn commission on affiliate links.
Tgoh ik ging net mijn vierde onderhoud inplannen met het wisselen van de banden. Begin nu te twijfelen of ik het onderhoud nog wel wil. Zeker omdat het verlenen van een vervangwagen zulk issue is geworden vraagt zo een beurt wel wat planning in mijn agenda terwijl een bandenwissel zo voorbij is. Maar in jaar 4 staat wel de vervanging van de koelvloeistof van de batterij, dat is niet belangrijk?
 
Koelvloeistof van de batterij vervangen zou voor mij één van de dingen zijn om wel naar de SeC te gaan. Voor nieuwe ruitenwisserbladen, aftoppen ruitensproeivloeistof etc. even op Joeptjoep naar een “how-to” kijken of desnoods naar een Kwik-fit of ander gelijksoortig bedrijf gaan.
 
Tgoh ik ging net mijn vierde onderhoud inplannen met het wisselen van de banden. Begin nu te twijfelen of ik het onderhoud nog wel wil. Zeker omdat het verlenen van een vervangwagen zulk issue is geworden vraagt zo een beurt wel wat planning in mijn agenda terwijl een bandenwissel zo voorbij is. Maar in jaar 4 staat wel de vervanging van de koelvloeistof van de batterij, dat is niet belangrijk?
Koelvloeistof van de batterij vervangen is bij mij na 4 jaar en 65.000 km niet gebeurd.