TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Vervanger Tapatalk App

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by BvL, Mar 22, 2016.

1. BvL

BvL Member

Niet zeker of dit al in een ander topic is besproken, maar ik gebruikte tot voorkort altijd de App Tapatalk op mijn iPhone om dit forum te lezen/reageren. Echter, sinds een week werkt deze App voor dit forum niet meer (ivm security?).

Iemand een andere goeie vervanger die aan te raden is?

2. jm71

jm71 Member

Is inderdaad al in een ander draadje langs gekomen. Dit forum werkt niet meer op Tapatalk sinds de nieuwe opzet van dit forum, vorige week. Maar de site is nu schijnbaar leesbaarder in mobiel formaat (die mening deel ik niet helemaal, maar goed), dus je kunt het gewoon via je browser op je telefoon bekijken. Als er nog iemand een goede app weet houd ik me ook aanbevolen.

3. widodh

widodh Model S R231 EU

De admins schijnen wel aan een oplossing te werken. Kan nog even duren!

4. BvL

BvL Member

Via een browser op mijn iPhone is zeker geen optie voor mij. Moet je ook continu opnieuw inloggen. Nee, als iemand een goeie App weet die werkt hou ik me ook sterk aanbevolen!

5. LuckyLuke

LuckyLuke Model S P85DL

Helaas nog geen aparte app zoals tapatalk maar wel zijn notificaties nu mogelijk!
    Voor degene die verslaafd waren aan de tapatalk notificaties kun je nu ook dmv pushbullet notificaties binnen krijgen, heb het net geprobeerd en het lijkt prima te werken:
    New Forum Design

Share This Page