Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Verwend door het rijden in een Tesla...

This site may earn commission on affiliate links.
Ik rij nu al een paar dagen door de Franse Alpen en de Zwitserse grensregio, wat een super mooi gebied is, en sta weer versteld door het gemak waarbij mijn MS zich laat rijden. Haarspeldbochten, hoogteverschillen, versnellen, afremmen, pano dak......alles is een super beleving. Met name het one pedal rijden is zo relaxing, met een ICE met handbak zit je constant te remmen en te schakelen in de bergen, vind ik ook leuk hoor maar deze auto doet het zo gemakkelijk, ook regeneratie van energie in de bergen - toch super dat je bij bergaf, al zeilend, van bocht tot bocht weer km's terug in de accu stopt.
Nee, alle frustraties door aandrijving, spiegels, water in achterlicht etc. (Welke allemaal opgelost door Tesla zijn/worden) weerhouden mij niet door deze "verliefdheids" ode te posten aan mijn sexy sunroof joy .
 
Neem je er eens een foto van? Dan kan ik ook eens uitvissen of ik er potentieel last van heb. Mijn wagen staat ook zo goed als nooit buiten.

Geen water in de lichten te bespeuren en in bijlage twee foto's van de plaatsen waar het water uit de kofferklep liep.
e8205b08f79585ce513c5a2d888f56d4.jpg

489c5c8d8f506f98de00c5ef91562744.jpg