Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Verzekering

This site may earn commission on affiliate links.
Lijkt op willekeur bij Rabo/Interpolis. Telefonisch werd mij net verteld dat ze geen Tesla's meer in verzekering nemen: volgsysteem type 4 matcht niet met de software van de Tesla, en dat is noodzakelijk voor de aanvraag.
Ik heb ook al mijn verzekeringen zowel privé als zakelijk bij Interpolis en de Tesla konden ze alleen belachelijk duur verzekeren, ik ben daarom met de Tesla naar Carmeleon gegaan.
 
Klopt, om precies deze reden konden wij ook niet bij Interpolis verzekeren (terwijl bij de eerste keer bellen ons werd verteld dat het wel kon).

Na alle onderzoek (ik denk dat ik zon beetje iedere verzekeraar gebeld heb) kwam het er gewoon op neer dat je bij insuremytesla, carmeleon of turien terecht komt.
 
Ik zit nu de polisvoorwaarden van Interpolis zelf even door te nemen... Staat er inderdaad gewoon in:





Screen Shot 2018-07-19 at 14.38.44.png


Iemand toevallig al ANWB een keer geprobeerd? Ik zit e.e.a. nu in te vullen en is wel erg goedkoop. Lees ook nergens iets over alarmeisen. Wel dat je die nieuwwaarderegeling met een korreltje zout moet nemen de eerste 3 jaar. Zie onderstaand:

Screen Shot 2018-07-19 at 14.56.55.png


En de berekening van ANWB:

Screen Shot 2018-07-19 at 14.54.51.png
 

Attachments

  • image.png
    image.png
    182.9 KB · Views: 25
Ik heb ook al mijn verzekeringen zowel privé als zakelijk bij Interpolis en de Tesla konden ze alleen belachelijk duur verzekeren, ik ben daarom met de Tesla naar Carmeleon gegaan.

Grappig dat ze bij mij juist een van de goedkoopste waren en doordat een aanvullend alarm met doormelding niet nodig was juist de goedkoopste..
Doordat ik zakelijk daar alles heb lopen kregen we ook nog eens korting omdat we meer dan 4-5 verzekeringen hadden lopen.