Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Verzekering

This site may earn commission on affiliate links.
Assicuro ook voor mijn X gedaan, was de goedkoopste uiteindelijk met een goede dekking en 500€ ER...communicatie is goed bevallen...en nog geen schade gehad dus kan daar niet over oordelen :)

Iets van €1600,- per jaar incl belastingen etc. Volle dekking en 36mnd nieuwwaarde regeling, nieuwwaarde 125K
 
Tip: Laat je opgebouwde schadevrije jaren vastleggen in je polis omdat als je dat niet doet je na 3 jaar, de opgebouwde jaren kwijt raakt.
DL Exclusive werkt bijvoorbeeld niet met de noclaim clausule. en moet je zelf ervoor zorgen dat dit wel gebeurd.
Je verzekeringsagent kan dit zo voor je regelen.
 
  • Informative
Reactions: FrankNL
DL schijnt de Tesla Portefeuille over te dragen Turien & Co.
Ik krijg een nieuw voorstel.

Ben benieuwd naar de Premie en voorwaarden.

Ik kreeg hierover ook een brief, echter niet van DL zelf, maar van de tussenpersoon. In die brief stond dat ik ook al geïnformeerd zou zijn door DL.......

Ik heb ooit een premie opgevraagd bij Turien & Co. De premie was toen net iets meer dan ik nu betaal, maar Turien en Co eiste toen een apart alarm en DL niet. Ik ben benieuwd wat de premie gaat doen voor volgend jaar en hoe men omgaat met het alarm ding.
 
Ik kreeg hierover ook een brief, echter niet van DL zelf, maar van de tussenpersoon. In die brief stond dat ik ook al geïnformeerd zou zijn door DL.......

Ik heb ooit een premie opgevraagd bij Turien & Co. De premie was toen net iets meer dan ik nu betaal, maar Turien en Co eiste toen een apart alarm en DL niet. Ik ben benieuwd wat de premie gaat doen voor volgend jaar en hoe men omgaat met het alarm ding.

Ik heb een brief gehad van DL dat per 1 januari 2017 de polis en voorwaarden worden overgenomen tegen dezelfde premie. Pas het jaar daarop zou Turien & Co iets kunnen aanpassen.
 
En is de premie bij Assicuro vergelijkbaar met die van Delta lloyd?
@gelden. Assicuro offerte WAM/Casco binnen. Ondergebracht bij ? Private Insurance Assuradeuren BV . Mijn 85S basispremie €900 + €100 voor ER van €1.000. nwwaarde 100K in btw. Voorwaarden lijken (ik ben geen kenner) overeen te komen met DL en voorheen Achmea. zijn er al meer aanbiedingen bij anderen binnen?
 
Er staat inderdaad letterlijk:
..."Uw Tesla blijft tot de eerstkomende premievervaldatum verzekerd onder de huidige voorwaarden en premies.
Twee maanden voor de premievervaldatum ontvangt u een nieuwe (sic) voorstel van Turien & Co voor het verzekeren van uw Tesla."...
..."Uiteraard zullen wij u indien wij een andere alternatieve betere oplossing hebben u hier tijdig over informeren"... (sic, interpunctie uit de brief)

Goed bedoelde brief van PM&P en er lijkt me ook weinig aan de hand op dit moment. Wel een enorm aantal fouten tegen de Nederlandse taal, maar hopelijk hebben ze meer verstand van verzekeren. ;)
 
Ik heb dezelfde brief van DL ontvangen zoals Paulus hierboven. Mijn verzekering is 23-12-2015 ingegaan en moet dus nog voor jaarwisseling verlengd worden. Als ik het zo begrijp (moet nog een keer goed lezen) wordt er in ieder geval nog 1x verlengd worden tegen het 'oude' tarief. Maar vandaag ontving ik eenzelfde brief van PMP (via hen was ik bij DL verzekerd) waarin staat dat de premie omhoog gaat naar €1156,25 (tot 100k) basispremie.
Wat is wijsheid? Door laten lopen bij hen of kijken/vragen waar Turien mee komt?
 
Ik heb dezelfde brief van DL ontvangen zoals Paulus hierboven. Mijn verzekering is 23-12-2015 ingegaan en moet dus nog voor jaarwisseling verlengd worden. Als ik het zo begrijp (moet nog een keer goed lezen) wordt er in ieder geval nog 1x verlengd worden tegen het 'oude' tarief. Maar vandaag ontving ik eenzelfde brief van PMP (via hen was ik bij DL verzekerd) waarin staat dat de premie omhoog gaat naar €1156,25 (tot 100k) basispremie.
Wat is wijsheid? Door laten lopen bij hen of kijken/vragen waar Turien mee komt?
Ik zou het rustig afwachten, doe ik zelf ook.
 
Hier idem, alleen nog maar een brief van DL gehad dat het stopt. Het zou toch fijn zijn als Tesla zelf met een verzekering komt, die stoelendans ieder jaar weer opnieuw is ook niet alles...
Als Tesla met een verzekeringsproduct zou komen, zou de premie zeker 50% hoger zijn dan de rest van de verzekeraars, de communicatie zou belabberd zijn, de ingangsdatum zou meerdere malen enkele weken verschuiven, en de voorwaarden zouden on the fly aangepast worden vanaf een willekeurig polisnummer...:rolleyes:
 
  • Funny
Reactions: pvkeep