Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Video Aflevering van mijn M3P 2021 in Tilburg

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb een filmpje online gezet van de aflevering van mijn 2021 model 3 Performance in de Tesla fabriek in Tilburg.

Aflevering Auto

Je mag in de fabriek in Tilburg niet filmen of fotograferen, maar ik was als beroepsfotograaf mee met Elon Musk en Minister Kamp.

Elon vroeg aan mij waarom ik geen foto’s maakte in de fabriek ? Ik zei dat mocht niet van de Pr Afdeling, waarop Elon zei maar ik wil dat. En niemand sprak Elon tegen 😂😂

Deze foto’s staan hier Elon Musk in Tilburg
 
Leuke foto’s!
Heb je expres gewacht tot na sluiting van de Tilburgse fabriek met het plaatsen van foto’s van de opening?;)
Nee hoor. Beelden stonden ook in het NRC en Telegraaf. Maar ik had gehoopt dat de gigafabriek in Tilburg kwam ipv Berlijn. De productie lijn gaat weg en zo komt er meer ruimte voor de sales en aflever afdeling. Hoop wel dat ze de testbaan binnen laten liggen. Is wel leuk
 
Leuk om te zien. Heb de mijne toen ook daar in Tilburg afgehaald. Niet veel veranderd zo te zien. Alleen nu wel die naam bordjes en zo'n doek over de auto, dat hebben ze wel leuk gedaan. Lijkt nu ook wel iets meer tijd te zijn om je nieuwe auto te bewonderen. Toen werd je direct naar buiten gestuurd, de Model 3's reden gewoon aan de lopende band naar buiten. 😉
 
  • Like
Reactions: Persfoto
Ik heb een filmpje online gezet van de aflevering van mijn 2021 model 3 Performance in de Tesla fabriek in Tilburg.

Aflevering Auto

Je mag in de fabriek in Tilburg niet filmen of fotograferen, maar ik was als beroepsfotograaf mee met Elon Musk en Minister Kamp.

Elon vroeg aan mij waarom ik geen foto’s maakte in de fabriek ? Ik zei dat mocht niet van de Pr Afdeling, waarop Elon zei maar ik wil dat. En niemand sprak Elon tegen 😂😂

Deze foto’s staan hier Elon Musk in Tilburg
Het is heel wat rustiger dan toen ik mijn Model 3 ging ophalen (29 maart 2019). Leuk filmpje!
 
  • Like
Reactions: Persfoto