Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Visualisatie actuele verkeersinformatie verdwenen

Sinds ruim een maand is in mijn model S de visualisatie van de verkeersinformatie verdwenen.
Daarmee bedoel ik de oranje/rode lijnen op de navigatie-kaart die aanduiden of het wel/niet druk is op de route.
In de tussentijd heb ik een nieuwe update ontvangen, een reset gedaan, maar dit heeft niets geholpen.
Zijn er meer mensen met dit probleem?

Bij de Model 3 kun je dit aan en uit zetten door op de kaart rechtsonder op het ‘stoplicht’ te drukken. Staat het misschien per abuis uit?
Pfff...gisteren een half uur met Support aan de lijn gehangen, die kwamen er niet uit. Moest maar een service afspraak inschieten...
Maar inderdaad, deze optie stond uit, heb m nu ingeschakeld, dus dat zal t wel zijn. Thanks!

Products we're discussing on TMC...

About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.

Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC