Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vloermatten bij LR/Performance meegeleverd?

Zijn de vloermatten bij je Long Range of Performance niet of wel meegeleverd.

  • LR matten niet meegeleverd

    Votes: 0 0.0%
  • Performance matten niet meegeleverd

    Votes: 1 5.9%
  • LR matten wel meegeleverd

    Votes: 12 70.6%
  • Performance matten wel meegeleverd

    Votes: 4 23.5%

  • Total voters
    17
This site may earn commission on affiliate links.
Bij de LR en Performance modellen lijkt dat er willekeur is of vloermatten niet/wel meegeleverd worden door Tesla.
Op ons forum en de Tesla website vind ik geen uitsluitsel. Ik heb ze in ieder geval niet bij mijn Performance gegeven en Tesla reageert niet op mijn email.
Bij de SR(+) worden geen vloermatten meegeleverd, daar zijn we het op dit forum over eens.
Daarom voor LR/Performance rijders de vraag: hebben jullie ze wel/niet meegeleverd gekregen.
Overigens voor rond de 100 euro kan je prima vloermatten online bestellen met zelfs je eigen tekst erop, dus als ze er niet bijzitten is het te overzien. Ook een tip voor de SR(+) bezitters om hun model op te pimpen :D
 
Volgens mij is hun site heel duidelijk. Bij LR en Performance zou het meegeleverd moeten worden.
 

Attachments

  • Screenshot_20190921-002048_Chrome.jpg
    Screenshot_20190921-002048_Chrome.jpg
    198.5 KB · Views: 134
Volgens mij is hun site heel duidelijk. Bij LR en Performance zou het meegeleverd moeten worden.
Ja en nee. Had deze inderdaad al eerder gezien in een post en ben het ermee eens. Maar....
Wat ik niet had gezegd is dat formele reactie van Tesla SC is dat matten niet bij de performance inbegrepen zijn.
Op de NL site bij beschrijving en bestellen van de Model 3 staan de vloermatten niet expliciet vermeld als onderdeel van de premium uitvoering. Deze shop is internationaal en er zouden uitvoeringsverschillen kunnen zijn, dus zou zouden ze zich eruit kunnen praten, doen ze echter nog niet.

Wat ik nu net zie: in de webshop staat dat de matten niet op voorraad zijn. Dus wellicht is dat het probleem en hebben ze er gewoon geen en zeggen daarom maar dat het er niet bij hoort.
Ben benieuwd of inderdaad alle nieuwe afleveringen zonder zijn en voorheen ze altijd met waren.

upload_2019-9-23_15-2-30.png
 
3x is scheepsrecht. Tesla gaat het eindelijk oplossen: de ontbrekende vloermatten worden besteld.
  1. Eerst SC Eindhoven die per SMS stelt dat bij de Model 3 Performance geen matten horen en ik ze in webshop kan kopen. Geen reactie als je daarop reageert. Einde discussie
  2. Dan SC Tilburg die zegt dat missende delen of beschadigingen binnen 160 km of 7 dagen gemeld moeten worden bij DeliveryNL.
    Na 1 dag en 50km gedaan per email, maar staat niet in hun systeem. Dus einde discussie, ook al is het vandaag 5 dagen gelden.
  3. Gebeld, en nu blijkt Tesla wel bereikbaar. Vorige week werd de verbinding verbroken na een uur wachten of kreeg je een bandje, ze zetten nu ook sales in aan de telefoon. Had ik 10 dagen geleden gesuggereerd:rolleyes:
    Sales van SC Arnhem gaat het regelen en heeft matten besteld. Woont in de buurt waar ik woon en zo vriendelijk om aan te bieden als ze binnen zijn te zorgen dat ik niet naar SC Arnhem hoef te rijden. Topper!