Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
  • The final cut of the 9th episode of the Tesla Motors Club Podcast, featuring Chad Schwitters, the former president of Plug In America, is now available. You can watch it now on YouTube or listen to it on all major podcast networks.

Vlug mijn Uberturbine velgen beschermd

Er kwam een agenda punt voorbij bij ons fotopersburo. Andy hoe bescherm je de nieuwe Tesla Uberturbine velgen. Ik werk zelf als auto journalist / fotograaf voor de grote media bedrijven en TV. Dus na wat zoekwerk kwam ik uit bij Alloygator. Strak en bijna niet zichtbaar als je de juiste kleur kiest. Blijkt Tesland ook nog de importeur te zijn van Alloygator. Het 2021 model heeft toch wat meer veranderingen als eerder gedacht was. Een andere wielophanging en ook bluetooth TPMS ventielen. Hier staat de reportage.
Uberturbine bescherming

• Like
Reactions: BobbyKings
Begrijp überhaupt niet dat je ondanks alle camera's en sensoren tegenwoordig nog velgschade kan maken tijdens het parkeren.
Vooral borduurtjes in ondergronds parkings (wanneer je je ticket moet valideren of veel te scherpe bochten) en een drive in (wanneer je moet brullen tegen die pratende paal) zijn momentjes wanneer ik zenuwachtig wordt voor mijn velgen ;)

• Like
Reactions: Persfoto
Gelukkig is het geen commerciële website. Alleen als je in de media publicaties zit zoals Elsevier e,d 😉 veel beelden welke je in de media ziet van Tesla komen toch van mij af 😉
7FA0E57B-289A-4CF5-A8BD-833DD32F30CE.jpeg

Last edited:

Herbie65

eigenaar TESLAND.COM en AlloyGator.nl
Local Vendor - Belgium & the Netherlands
Dec 2, 2014
907
885
Netherlands
Praktisch, maar zeker in een contrast kleur spuuglelijk. Zo in een donkere kleur gaat het wel, maar mooi, nee.
In ieder geval mooier dan de onvermijdelijke beschadigde wielen. Zeker als ze donker zijn.