TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC

Voet vaste spoiler krom getrokken

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by JohnT, Jan 29, 2017.

1. JohnT

JohnT Member

Een maandje geleden is mijn MX 90D afgeleverd met een vaste spoiler. Gisteren viel mij iets op: de linkerkan van de voet van de spoiler is kromgetrokken en staat 6 mm omhoog. Rechterkant is goed. Ik heb bij aflevering op 30 december niet specifiek naar gekeken en weet dus niet of dit af-fabriek is. Iemand dit ook meegemaakt?

Ik heb ook last van condens in de achterlichten.

Attached Files:

2. davandy

davandy Model X 90D Pearl White full option AP2.

Waar komen die krassen vandaan, ga jij soms door de wasstraat?

3. JohnT

JohnT Member

Nope, ik had hem nog niet gewassen sinds ik hem heb ;-). Het zal de lichtinval zijn denk ik. Vanmiddag heb ik hem met de hand gewassen zoals ik al mijn auto's altijd heb gewassen. Daarbij denk ik met zo'n spoiler het een slecht idee zou zijn hem door de wasstraat te halen.

4. BobbyKings

BobbyKings Silver

Ja, met een doosje chocola naar het Service Center zou ik zeggen, en dan hopen dat ze coulant zijn.

• Funny x 1
  5. basvk

basvk Active Member

Willekeurige autodealer: "Wat? 5mm speling? Op een USA auto? Dat valt binnen de toleranties meneer... Nee dit probleem hebben we nog niet eerder gezien meneer... Tsja vervanging van de spoiler, met opnieuw overspuiten, dan moet u toch rekenen op 2500 euro meneer..."

Tesla: ... (vervangt stilletjes de spoiler bij eerstvolgende mogelijkheid)

Oftewel, lijkt me iets dat Tesla gewoon oplost voor je. (tenminste ik kan zo nergens aan zien dat er iemand een schroevendraaier onder heeft gestoken).

6. CO2CLEAN

CO2CLEAN Olivier Willemsen

Ik zou eerder zeggen dat hij terug is gesprongen naar zijn oorspronkelijke vorm. Of zie ik het verkeerd. Lijkt mij in ieder geval een duidelijk garantie gevalletje. Ben je al langs Tesla gegaan? Ik verwacht namelijk dat Bas zijn voorspelling uitkomt en Tesla dit keurig oplost.

7. JohnT

JohnT Member

Nee, er is geen enkele schade en ik zie niet zo snel hoe je dit materiaal kunt buigen. Vandaag heb ik een afspraak in Rotterdam en kom dat langs Tesla. Ik rijdt even langs om het te laten zien.

8. HWS

HWS Supporting Member

Dat was ook mijn 1e idee. Zeker de moeite waard om van een coating te laten voorzien dan...

9. JohnT

JohnT Member

Tenzij Elon stiekempjes de full autonomous driving feature op mijn auto heeft getest en hem door de was straat heeft gereden terwijl ik sliep, is hij niet door de wasstraat geweest ;-). Het kunststof voetje is gewoon kromgetrokken, en staat overdreven gezegd in een hoepeltje: steekt boven (mider) en onder (meer) boven de rest uit, in het midden gelijk.

10. JohnT

JohnT Member

Vanmiddag langs Tesla Rotjeknor gereden: wordt gewoon een nieuwe opgezet! Geen moeilijk gedoe, geen problemen! Auto wordt thuis opgehaald, een valet auto afgeleverd en als hij klaar is weer netjes thuis omgeruild! Automobiel industrie: zo heurt het! Tesla blinkt niet alleen uit in innovatie, ook in klantvriendelijkheid! Hulde!!!

• Like x 5
    • Love x 1

Share This Page