Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Voet vaste spoiler krom getrokken

This site may earn commission on affiliate links.
Een maandje geleden is mijn MX 90D afgeleverd met een vaste spoiler. Gisteren viel mij iets op: de linkerkan van de voet van de spoiler is kromgetrokken en staat 6 mm omhoog. Rechterkant is goed. Ik heb bij aflevering op 30 december niet specifiek naar gekeken en weet dus niet of dit af-fabriek is. Iemand dit ook meegemaakt?

Ik heb ook last van condens in de achterlichten.
 

Attachments

  • IMG_5005.JPG
    IMG_5005.JPG
    236.2 KB · Views: 81
  • IMG_5009.JPG
    IMG_5009.JPG
    243.5 KB · Views: 62
  • IMG_5011.JPG
    IMG_5011.JPG
    271.9 KB · Views: 63
Een maandje geleden is mijn MX 90D afgeleverd met een vaste spoiler. Gisteren viel mij iets op: de linkerkan van de voet van de spoiler is kromgetrokken en staat 6 mm omhoog. Rechterkant is goed. Ik heb bij aflevering op 30 december niet specifiek naar gekeken en weet dus niet of dit af-fabriek is. Iemand dit ook meegemaakt?

Ik heb ook last van condens in de achterlichten.
Willekeurige autodealer: "Wat? 5mm speling? Op een USA auto? Dat valt binnen de toleranties meneer... Nee dit probleem hebben we nog niet eerder gezien meneer... Tsja vervanging van de spoiler, met opnieuw overspuiten, dan moet u toch rekenen op 2500 euro meneer..."

Tesla: ... (vervangt stilletjes de spoiler bij eerstvolgende mogelijkheid)


Oftewel, lijkt me iets dat Tesla gewoon oplost voor je. (tenminste ik kan zo nergens aan zien dat er iemand een schroevendraaier onder heeft gestoken).
 
Ik zou eerder zeggen dat hij terug is gesprongen naar zijn oorspronkelijke vorm. Of zie ik het verkeerd. Lijkt mij in ieder geval een duidelijk garantie gevalletje. Ben je al langs Tesla gegaan? Ik verwacht namelijk dat Bas zijn voorspelling uitkomt en Tesla dit keurig oplost.
 
Tenzij Elon stiekempjes de full autonomous driving feature op mijn auto heeft getest en hem door de was straat heeft gereden terwijl ik sliep, is hij niet door de wasstraat geweest ;-). Het kunststof voetje is gewoon kromgetrokken, en staat overdreven gezegd in een hoepeltje: steekt boven (mider) en onder (meer) boven de rest uit, in het midden gelijk.