You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Deze kwaliteit van vakmanschap kunnen ze zeker gebruiken. Bij mijn M3P hebben ze deze fase overgeslagen. Volgensmij is de gehele kwaliteitscontrole wegbezuinigd bij Tesla.
Deze kwaliteit van vakmanschap kunnen ze zeker gebruiken. Bij mijn M3P hebben ze deze fase overgeslagen. Volgensmij is de gehele kwaliteitscontrole wegbezuinigd bij Tesla.
En die auto's (SR+) krijgen we nmiddels ook in Europa. Ik denk dat het ligt aan de mentaliteit van de werknemers in Fremont of de opzet van de fabriek daar, geen idee. Van Giga Berlin verwacht ik ook hoge kwaliteit.
En die auto's (SR+) krijgen we nmiddels ook in Europa. Ik denk dat het ligt aan de mentaliteit van de werknemers in Fremont of de opzet van de fabriek daar, geen idee. Van Giga Berlin verwacht ik ook hoge kwaliteit.
Ja was mij bij de MIC's die ik van dichtbij gezien heb -en dat zijn er heel wat- ook al opgevallen. En ik heb ook van Grünheide redelijk hoge verwachtingen, ook al is het voormalig Oost-Duitsland.