Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Voorruit vervangen - Hoe lang moet ik wachten?

This site may earn commission on affiliate links.
Na weken wachten kan de Schadegarant schadehersteller bij mij in de buurt nog steeds niet zeggen wanneer de ruit binnenkomt.
Ik was gisteren even bij Tesla Rotterdam voor een onderdeeltje en ik vroeg hoe lang de levertijd voor een nieuwe ruit is. Geen probleem, die is op vooorrad. Uitgelegd dat ik via mijn verzekering alleen bij bepaalde bedrijven de ruit kon laten vervangen i.v.m. eigen risico. Ook geen probleem. Autotaalglas in Hoogvliet is een erkende Tesla bodyshop. Ik even bellen en die hebben de voorruit gewoon op voorraad! Volgende week dinsdag afspraak voor het vervangen gemaakt.
Ik vind het wel bijzonder dat de Autototaalglas vestiging bij mij in de buurt mij helemaal niet wil helpen, want ze kunnen de ruit niet leveren, terwijl een andere Autotaalglas vestiging 60km verder die op voorraad heeft liggen.
 
Ben zaterdag terug gekomen van vakantie in Italië. Op de Autobahn kreeg ik een steen tegen de voorruit, flinke ster en scheur. Net via app een serviceafspraak ingepland en kan 12 september terecht in Zwolle. Woon zelf in NH maar Purmerend en Amsterdam ZO zijn pas beschikbaar eind september of zelfs begin oktober.

Ik ga er van uit dat er dan ook al een voorruit beschikbaar is aangezien je dat aangeeft in de app. 2 Weken vind ik niet slecht.
 
Ben zaterdag terug gekomen van vakantie in Italië. Op de Autobahn kreeg ik een steen tegen de voorruit, flinke ster en scheur. Net via app een serviceafspraak ingepland en kan 12 september terecht in Zwolle. Woon zelf in NH maar Purmerend en Amsterdam ZO zijn pas beschikbaar eind september of zelfs begin oktober.

Ik ga er van uit dat er dan ook al een voorruit beschikbaar is aangezien je dat aangeeft in de app. 2 Weken vind ik niet slecht.
Bij mij is de voorruit bij SeC Den Haag ooit onmiddellijk vervangen. Wel 2 uur "droogtijd" maar ja.
Zou zeker even shoppen bij verschillende vestigingen waaronder Den Haag, Rotterdam, Moordrecht, Purmerend en nu ook Utrecht(?).
 
Last edited: