Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Voorspoedig 2018!

This site may earn commission on affiliate links.
Wij starten dit jaar op ons eiland met een 0-op-de-meter woning, inclusief Tesla, een fijn begin.
Vanaf onze vannacht door de maan feeëriek verlichte tuin en meer wens ik jullie een gezond en veilig 2018.

1 (1).jpg
 
Hierbij wil ik jullie namens ons alvast een heel mooi 2018 toewensen. Alle goeds, zowel in privé als zakelijk en wat er nog meer is
1f642.png
:) Ik bedank voor alle belangstelling bij mijn activiteiten en posts.. Het komend jaar kunt u weer op mij rekenen. Of het nu vanuit mijn ambassadeurschap voor EV's met lichte
1f642.png
:)voorkeur voor Tesla is, of vanuit mijn passie voor iLetsel en het jonge Letselteam of vanuit de roerige wereld van de letselschade, ik zal mijn beste beentje voorzetten, net zoals bij de Tilburg Ten Miles afgelopen september. Gelukkig Nieuwjaar! Hans, Renáta, Emma en Hannah.

Schermafbeelding 2017-12-31 om 22.13.03.png

 
Allemaal een mooi 2018 gewenst!!

Ik ben m niet zo zuinig begonnen.
Gisteren de S op voorverwarmen gezet.
Last-minute gingen we toch met de andere auto.
Vanmiddag wilde ik de S weer gaan voorverwarmen....
Wtf?? Bijna 25% lading weg overnight...

Voorverwarmen blijft idd aanstaan nu.
S’je heeft 20 uur lang lekker onnodig warm gestaan:oops:.
Ik wens jullie ook alle goeds.
Wat die pre heating betreft, zou handig zijn als er na 1 of 2 uur een notification komt om je eraan te herinneren dat ie al een tijdje op temperatuur is.
 
  • Like
Reactions: Phil V and Cohiba