TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Voorstellen en fotoshoot(s)

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by Ivarb98, Oct 11, 2016.

1. Ivarb98

Ivarb98 Member

Hallo,
    Ik zal mijzelf eerst even voorstellen, mijn naam is Ivar, sinds vorige week de magische leeftijd van 18 jaar en ik ben dol op fotografie en vliegtuigen.

Aangezien ik al een tijdje bezig was met fotograferen van vliegtuigen en natuur vondt ik dat het tijd werd om mijn foto's makkelijker te gaan publiceren dan via Faceboom. Daarom ben ik sinds dit jaar bezig met mijn eigen website.

Door een plaatselijk supercar even voor kinderen is mijn liefde vor Tesla onstaan .

Daarom ben ik opzoek naar Tesla Model S en X eigenaren, die het niet erg zouden vinden als ik hun Tesla op de foto zet tijdens een fotoshoot. De fotos zijn voor mijn website en zijn verder niet beschikbaar voor commericieele doelen van derden, zonder overleg met de eigenaar. Ik heb slechts 2 autoshoots gehad met 2 andere merken. 1 gepland en 1 ongepland, waardoor ik maar op 1 shoot reacties heb kunnen krijgen. Deze waren uiterst positief. Ik weet niet of het toegestaan is om mijn website link te delen, dus mocht je nieuwsschierig zijn naar de foto's, dan hoor ik het graag, dan regelen we wel iets.

Helaas heb ik nog geen rijbewijs en kan ik mijzelf nog niet alleen verplaatsen, dus zullen verre Tesla's nog even moeten wachten:-(

Mijn doel is om eerst te beginnen met 1 of 2 Tesla's naast elkaar, ivm locatie en reis. Maar zodra ik mijn eigen vervoersmiddel heb, wil ik meerdere naast elkaar.

Ik heb al wat ideeeën voor foto's in mijn hoofd, waarvan de een wat makkelijker is dan de ander.

Elke kleur is overigens welkom, maar mijn voorkeur gaat uit naar gewrapte matte kleuren.

Ik ben benieuwd :)

2. vdvoorde

vdvoorde 1961 Born Petrolhead 2016 Reborn Electric

Hallo Ivar, nog gefeliciteerd met je verjaardag, 18 is een prachtige leeftijd (hoor, opa spreekt .....). Fotografie = leuk. Tesla = geweldig. Tesla's professioneel fotograferen = super. Daar zal best animo voor zijn. Echter, veel mat gewrapte Tesla's ga je hier hoogstwaarschijnlijk niet tegenkomen. Naar mijn bescheiden mening leent een Tesla zich daar ook iets minder voor. Maar proberen kan natuurlijk altijd. Gezien het feit dat verplaatsen voor jou nog wat lastig is, zou het vermelden van je woonplaats of regio kunnen helpen. Zie maar, veel succes!

3. nico180

nico180 Member

welke lokatie heb je in gedachten?

4. Xfrank

Xfrank Well-Known Member

Frederik, een klant voor u...

5. ErnstT

ErnstT Active Member

Potverdrie. Val ik alweer buiten de prijzen.

13912854_1151068441622443_4377311123518990273_n.jpg

• Funny x 1
  6. Ivarb98

Ivarb98 Member

Dankejewel :)

Ik heb 1 mat oranje wrap zien staan bij Zandvoort en heb foto's gezien van een mat blauw gewrapte S (vorige week gewrapt), en een X met grijs/groen wrap (dit weekend gewrapt).
    Maar met voorkeur bedoel ik meer dat als ik de keuze heb tussen een normaal witte of een mat witte tesla op een bepaalde tijd of datum, dat ik dan voor de matte kies ;-)

Over de woonplaats en omgeving is een hele goede tip, niet aan gedacht. Ik kom zelf uit Papendrecht. Vooral Rotterdam is voor mij makkelijk te bereiken.

7. Ivarb98

Ivarb98 Member

De enige locatie die ik tot nu toe ken en weet is Rotterdam aan de Wilhelminakade en aan de Parkkade. Binnenkort ga ik proberem Doel in Belgie te verkennen, en ik probeer te kijken of het op de oude landingsbaan van Soesterberg kan. Het hangt ook een beetje af van waar de eigenaar vandaan komt, want ik snap dat de eigenaar geen zin heeft om 100 kilometer te rijden. Daarom zal ik het nu nog even moeten doen met omgeving Rotterdam.

8. HWS

HWS Speedjunkie

Ah, je moet de Teslarijder nog leren kennen. Die rijdt graag een paar extra kms:)

9. Ivarb98

Ivarb98 Member

Ik weet niet over welke prijzen je het hebt, maar niet over die van mij ;-) is die van jou? :-D

10. ErnstT

ErnstT Active Member

ja :)

11. Ivarb98

Ivarb98 Member

Shitzeg, die is echt ontzettend super vet!! Mag ik op date met hem? :p

12. LarS85

LarS85 Member

Hi Ivar,
    We hebben net twee Tesla's matwit parelmoer laten wrappen. Ok, en met nog een klein beetje magenta achterop :) Als je het leuk vindt kunnen we misschien wel beide auto's tegelijkertijd fotograferen? We zitten in Breda dus Rotterdam is goed te doen.

Attached Files:

• Like x 1
  13. Ivarb98

Ivarb98 Member

die ziet er wel gaaf uit! ik weet niet of er via dit forum privé berichten gestuurd kunnen worden om contact te houden? Anders stuur ik wel een mailtje via de website om contact te houden

14. Xfrank

Xfrank Well-Known Member

klik op de naam, en daarna op "start a conversation"

Share This Page