Het zal administratief gemakkelijker te managen zijn op deze manier. Die paar voertuigen aan 76 EUR per jaar wegen niet op tegen de extra complexiteit denk ik. Zeker als de wagen voor een 2de keer zou ingeschreven worden.
Alé Jan, in België verschieten we toch van niets meer...
Dat is waar, ze zouden de verkeersbelasting kunnen afschaffen en 100 EUR Turteltaks kunnen invoeren omdat we op Elektriciteit rijden.![]()
Huh?
Zijn we hier nu blij met een dode mus?
De BIV was toch sowieso al NUL
De rijtaks bedraagt iets van een € 76,- in het huidige systeem… .
Die 76 wordt dus ook nul… ! Allez, beter dan niks natuurlijk, maar of dat Jan met de Pet ( niet Jpet ) overhaalt om een Tesla van € 100.000,- te kopen lijkt me twijfelachtig… .![]()
Nog een Keerbergenaar ...Wordt elektrisch rijden dan toch weer een stuk duurder door de Turteltaks... http://www.hln.be/hln/nl/943/Consum...-verwarmt-betaalt-honderden-euro-s-meer.dhtml
Elektrisch verwarmen of elektrisch rijden maakt niet veel uit, je verbruikt al snel meer dan 5 MWh / jaar extra en dus zullen ze ons wel weten te vinden![]()
Verlaag de uitkering van de certificaten met minstens 100€ per certificaat.
Ja contractbreuk, inderdaad, alsof nu de mensen een andere keus hebben dan de opgelegde maatregel te ondergaan. Hen wordt ook niet gevraagd om hiermee akkoord te gaan. Juridisch zal het wel moeilijker zijn, maar als wetgevende macht heb je toch de mogelijkheid om iets te forceren. Soms moet het gezond verstand zegevieren.Dan pleeg je contractbreuk he...
op de valreep toch nog een rekening voor de verkeersbelasting gekregen.
verzonden 24/12/15 te betalen vóór 24/02/16 bedrag:77.35€
Idem, ik heb maar betaald.