Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vendor Vroeg in de ochtend, met de eerste blik op je stijlvolle Tesla, kunnen we je hele dag goede maken.

This site may earn commission on affiliate links.
Na hard werken op onze website en het bereiken van een stabiel aanbod van bijna 70 soorten kwaliteitsproducten, zijn we eindelijk zelfverzekerd genoeg om onszelf aan Tesla Motor Club voor te stellen!

We houden van innovatieve dingen, we houden van groen, we houden van de smaak van de toekomst, dus we houden van Elon en Tesla. Maar de keuze voor de originele Tesla-accessoires is echter zeer beperkt en de prijzen van de bestaande zijn erg hoog.

Twee vrienden, een elektrotechnisch ingenieur en een industrieel ontwerper, vonden dit probleem toen ze op zoek waren naar de accessoires voor hun eerste Teslas. Als professionals die houden van techniek en design in het algemeen en in elektrische auto's in het bijzonder, willen ze de behoefte vervullen. Ze richtten "Tesla-accessoires" op en begonnen samen te werken met partners in Europa en Azië om producten te ontwikkelen met hoogwaardige materialen, hoogwaardige afwerking, goed ontwerp en betaalbare prijzen.

Uw standaard M3 geleverd zonder vloermat? Haat je regen die in je kofferbak gaat? Heeft je een draadloze oplader nodig voor je mobiel? Of wil je jouw Tesla uniek maken?


Om een eerste indruk van ons, zijn hier enkele voorbeelden voor onze bestsellers:
Model_3_double_wireless_mobile_charger_1_400x400@2x.jpg

Tesla_model_3_trunk_mat_solid_ruber_01_1024x1024@2x.jpg

3_pieces_all_weather_interior_floor_mat_solid_rubber_Cover_1024x1024@2x.jpg

Tesla_model_3_Middle_console_cover05_1024x1024@2x.jpg

Tesla_model_3_Aero_wheel_cap_kit_all_color_options_m1_1024x1024@2x.jpg



En hier zijn enkele nieuwe en unieke accessoires:
Tesla_model_3_overall_interior_color_upgrade_solution_3_1024x1024@2x.jpg

Tesla_Model_3_sportive_spoiler_ABS_12_1024x1024@2x.jpg


 
Last edited:
  • Like
Reactions: Vlaaiman
Dag, niet om (te) lullig te doen:
De winkel omschrijft de producten als zijnde (in samenwerking met andere) zelf ontwikkeld (een ingenieur en een ontwerper), uniek met hoogwaardige materialen, hoogwaardige afwerking. Nu moet ik zeggen, die Racing Yellow variant vind ik wel mooi en kan ik inderdaad nergens vinden.
Maar de vloermatten lijken als twee druppels water op deze:
US $115.2 10% OFF|LUCKEASY Car All Weather Floor For Tesla Model 3 2017 2019 TPE New design style All Weather Floor Mats-in Floor Mats from Automobiles & Motorcycles on Aliexpress.com | Alibaba Group
En de Frunk openers exact op deze:
US $13.71 22% OFF|NEW For Tesla Model 3 Automatic Trunk Lift Support Pneumatic Rear Trunk Struts Kit Car Styling Repair Replacement Parts Accessor-in Shock Absorber& Struts from Automobiles & Motorcycles on Aliexpress.com | Alibaba Group

In hoeverre zijn jullie niet gewoon doorverkopers van alieexpress ipv zelf te ontwikkelen?
Dat is uiteraard prima, en het scheelt de koper evt ook invoerkosten. Maar wees dan wel eerlijk.
En bij voorbaat mijn excuses mocht het toch echt toeval zijn...
 
  • Like
Reactions: KoenvanH
Dag, niet om (te) lullig te doen:
De winkel omschrijft de producten als zijnde (in samenwerking met andere) zelf ontwikkeld (een ingenieur en een ontwerper), uniek met hoogwaardige materialen, hoogwaardige afwerking. Nu moet ik zeggen, die Racing Yellow variant vind ik wel mooi en kan ik inderdaad nergens vinden.
Maar de vloermatten lijken als twee druppels water op deze:
US $115.2 10% OFF|LUCKEASY Car All Weather Floor For Tesla Model 3 2017 2019 TPE New design style All Weather Floor Mats-in Floor Mats from Automobiles & Motorcycles on Aliexpress.com | Alibaba Group
En de Frunk openers exact op deze:
US $13.71 22% OFF|NEW For Tesla Model 3 Automatic Trunk Lift Support Pneumatic Rear Trunk Struts Kit Car Styling Repair Replacement Parts Accessor-in Shock Absorber& Struts from Automobiles & Motorcycles on Aliexpress.com | Alibaba Group

In hoeverre zijn jullie niet gewoon doorverkopers van alieexpress ipv zelf te ontwikkelen?
Dat is uiteraard prima, en het scheelt de koper evt ook invoerkosten. Maar wees dan wel eerlijk.
En bij voorbaat mijn excuses mocht het toch echt toeval zijn...

Bedankt dat u ons niet rechtstreeks "drop-shoppers" noemt.
U ziet altijd een paar mooie woorden in de advertenties, maar ik vind de woorden op onze websites niet oneerlijk omdat we onze unieke producten hebben die u nergens anders kunt vinden. En ja, voor sommige producten vinden we het wiel niet opnieuw uit, we kopen ze en verkopen door, om de lange wachttijd te verkorten en problemen met importbelasting voor onze klanten op te lossen.
U kunt rondkijken in vergelijkbare winkels in Nederland of Europa, ik geloof dat je onze prijzen echt redelijk zult vinden, terwijl de andere wederverkopers dezelfde producten op AliExpress verkopen veel hoger prijzen.

Het doel dat we advertenties hier in TMC plaatsen, is niet alleen om te verkopen, we willen deel uitmaken van de community en ook Tesla-eigenaren helpen.
 
Plus dat het lijkt alsof jullie tekst (en vooral de topictitel) via google translate vertaald is naar het Nederlands. Bijzondere eerste indruk, zeg maar.
Nederlands is niet mijn moedertaal, hoewel ik mijn best doe om de moeilijke taal te leren, denk ik dat je nog steeds de Google Translate-smaak vindt.
Ik hoop dat je begrijpt dat mijn arme Nederlands niets te maken heeft met slechte productkwaliteit.
 
Ik heb een bestelling willen plaatsen, maar wil mijn CC gegevens niet zomaar invullen.
graag overschrijving via een Belgisch bank (KBC) of via PayPal
Beste Xfrank,
Dat is mogelijk.
U kunt ons de gewenste producten e-mailen en overboeken naar onze bankrekening zoals aangegeven op onze website.
Paypal is ook geïntegreerd als een van de betalingsopties in onze webshop.
MvG
 
Ik wens jullie veel succes!

Nog 1 opmerking: het valt mij wel op dat zowel op jullie website, als ook jullie berichten hier: er geen enkele naam bij staat. Gezien privacy snap ik het wel ergens, maar al was het maar een voornaam. Dat maakt het persoonlijker.
Gewoon als tip.
 
Ik heb een bestelling willen plaatsen, maar wil mijn CC gegevens niet zomaar invullen.
graag overschrijving via een Belgisch bank (KBC) of via PayPal
Frank, ik geef liever mijn CC-gegevens dan met een overschrijving mijn geld voor eeuwig kwijt zijn. Met CC en PayPal kan je in zekere zin nog je geld terug krijgen als de leverancier niet over de brug komt, maar met een bankoverschrijving niet.
 
  • Like
Reactions: BartJ