Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vendor Vroeg in de ochtend, met de eerste blik op je stijlvolle Tesla, kunnen we je hele dag goede maken.

This site may earn commission on affiliate links.


Denk je nou echt dat dit soort reacties je gaan helpen? Dat er mensen( buiten de 3 die je het voordeel van de twijfel geven) Ijn die je nog serieus nemen?

Als je al ooit serieuze interesse had om een serieuze partij te worden dan zou ik maar eens terug naar de tekentafel gaan....
 
De boodschap is: zeg eerlijk dat je de spullen haalt van Alieexpress ipv een ***verhaal op te hangen en vervolgens dom te reageren....
Zo moeilijk is het toch niet?
En je hoeft niet al je medewerkers te noemen maar jij hebt toch ook een naam?
Wordt wel erg vervelend zo.
Ga je nu met iedereen ruzie maken?
 
Let me google translate it for u:

The message is: honestly say that you get the stuff from Alieexpress instead of hanging a *** story and then react stupidly ....
Isn't it that hard?
And you don't have to mention all your employees but you also have a name?
Becomes very annoying like that.
Are you going to fight with everyone now?
 
De boodschap is: zeg eerlijk dat je de spullen haalt van Alieexpress ipv een ***verhaal op te hangen en vervolgens dom te reageren....
Zo moeilijk is het toch niet?
En je hoeft niet al je medewerkers te noemen maar jij hebt toch ook een naam?
Wordt wel erg vervelend zo.
Ga je nu met iedereen ruzie maken?
Nee, ik heb geen tijd. Ik werd lid van TMC nadat ik mijn M3 in maart van dit jaar had en ik genoot van elke discussie die ik hier had.
Maar vandaag, op een dag, is het genoeg voor mij.
Ik ga deze plek verlaten en mijn bedrijf voortzetten.
Bedankt voor alle harde lessen, ik weet wat ik doe. Ik wens je al het beste toe.
 
Let me google translate it for u:

The message is: honestly say that you get the stuff from Alieexpress instead of hanging a *** story and then react stupidly ....
Isn't it that hard?
And you don't have to mention all your employees but you also have a name?
Becomes very annoying like that.
Are you going to fight with everyone now?
I thought every educated Dutch should know how to speak English, but seems you have to use google translate.
Good evening, I had enough here.
 
I thought every educated Dutch should know how to speak English, but seems you have to use google translate.
Good evening, I had enough here.
Goeiedag zeg. Ik lees net dit draadje voor het eerst. Als je jezelf op deze manier een plekje in de Tesla community wilt verwerven... Les 1 van zakendoen is dat je een olifantshuid moet hebben. Je hebt jezelf gewoon veel te veel laten opnaaien (kijk maar of Google translate weet wat dat is).

En zie ik dat je nu ons kwalijk gaat nemen dat wij niet goed genoeg Engels spreken, terwijl jij na 10 jaar in Nederland niet meer dan drie woorden kent?

Ik zou zeggen: geef niet op, maar doe iets aan die lange tenen van je.

P.S. en ga een cursus Nederlands volgen. Als je effectief met je klanten wilt communiceren.
 
  • Disagree
  • Like
Reactions: KokW and wooter
Een forum is leuk, maar nog geen 1% van de populatie vindt je op een forum (en altijd dezelfde).
Vroeger dacht ik ook, actief zijn op forums is belangrijk voor je winkel en dat was 5 jaar geleden met Tesla wellicht waar (toen waren er maar een handvol Tesla's op de weg).
Naar mate de markt groter/volwassener wordt, wordt dat steeds minder belangrijker en lezen mensen de forums ook niet meer, ze kijken dan veel meer naar reviews van klanten, keurmerken, verzendkosten, etc ....
Je haalt er paar klantjes mee op van de nog geen 1%....... dat is verkeerde tijdsbesteding, die 100% wil je bereiken.

Nu doen we er NUL mee, SEO en adverteren is veel belangrijker, de goede man zal er weinig last van hebben als die het verder goed doet.
Als leverancier kun je beter forums "volgen" voor ideeën (maar ook dat kan veel effectiever).

Google hecht nul waarde aan forums voor je SEO (ze doen er niks mee voor je website, teveel kost je zelfs "punten"), dus ook daarvoor heb je er niks aan (dat denken nog heel veel bedrijven).
 
  • Informative
Reactions: job-lek
Ik woonde al meer dan 10 jaar in Nederland, het is jammer dat ik nog steeds "boodschappen nievau" Nederlands spreek terwijl ik in een Amerikaans bedrijf werkte, en iedereen in dit land spreekt perfect Engels.
Dat is eigenlijk een heel grote handicap in Nederland als anderstalige: men is je zo behulpzaam om je in het Engels te woord te staan, zodat je gewoon niet voldoende kan oefenen.
 
Ik sta er al verbaasd over dat als ik in Eindhoven bij de Five Guys of Taco Bell wil bestellen, ze vaak enkel Engels kunnen. En zelfs bij de AH iets vragen kan al betekenen dat je het in het Engels moet gaan doen. Ik dacht dat jullie dat normaal vonden ;)
 
  • Funny
Reactions: job-lek