ByeICE
Member
Hoe kunnen ze dit trouwens hard maken? Ik wens je het niet toe, maar wat als je je wagen nog kapot rijdt? Dan hebben ze toch ook niets, of moet je hen dan een schadevergoeding?
Daar had ik nog niet over nagedacht, maar wel een goed punt! Ik snap sowieso niet in hoeverre Tesla hier op enige manier nadeel van kan hebben. Dit zijn o.a. de argumenten die ze gebruiken:
- Niemand in de branche doet dit (feitelijk onjuist)
- We lopen een enorm risico aangezien er in 4 maanden veel kan veranderen (het enige risico dat ze lopen is dat ze niet hoeven in te ruilen)
- Ze plannen dan mogelijk voor niets mensen en materialen in om de inruil af te handelen (zucht)
Wat mij eigenlijk het meest tegen de borst stuit is de onnozelheid van de communicatie aan de Tesla kant. Inruil zou verkoop ondersteunend moeten werken als service naar de persoon die een nieuwe Tesla koopt. Dit soort service wekt bij mij alleen maar ergernis op, terwijl ik over de service de afgelopen vier jaar nu net zo tevreden was. Het gevolg is dat ik afgelopen vrijdag op het punt stond een nieuwe Tesla te bestellen en ik daar nu weer opnieuw over ga nadenken. In ieder geval eerst eens rustig kijken of ik de auto zelf kan verkopen.