Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Waar de hoogste inruilprijs voor je Tesla

This site may earn commission on affiliate links.
Hij staat nu bij Roel Reijers in Oss voor de behandeling van de lak (Kenzo 2k), Wielen (glascoating), trims, ruiten, leer en bekleding)
Daar zal de auto zo'n 4 dagen logeren

In aanvulling: Roel had het liefst dat Tesla de auto niet zelf zou detailen. Geen probleem volgens Tesla, maar ze stuurden me wel een verklaring die ik moest tekeken waarbij ik zowat al m'n opleveringsrechten moest opgeven. Toen heb ik Tesla maar zelf ook laten poetsen. Ik zal wel van Roel horen wat hij ervan vindt, maar ik was best tevreden over het opleveringsniveau. Ik was ook in een kwartier binnen en buiten
 
Hoe is het bij je afgelopen?
Uiteindelijk na een maand ca 10k meer ontvangen via leasebijtellingvrij. Top club. Zorgen voor een mooie fotoshoot, maken de auto presentabel en adverteren zonder enige verplichting. Na verkoop overdracht en financiën supersnel geregeld. Ik weet niet of auto's uit 2013 nog steeds zo gewild zijn nu alle belastingregels voor volgend jaar duidelijk zijn.
Ik ben in ieder geval heel blij. Ruim 10K korting op de nieuwe in december, een goede inruil en nog een ritje van 5 jaar voor 4%.