Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

waar zijn plots de occasies gebleven op de belgische Tesla site ?

This site may earn commission on affiliate links.
Ik had er op 18 aug ene besteld in sint Martens Latem , er stonden zekers tot begin deze week een stuk of 25 a 30 op .
Nu nog hooguit 8 .
Ik kan me moeilijk voorstellen dat die allemaal in 1 week verkocht zijn .
 
dat v die fikse korting kan zekers kloppen , ik had er een rode P 85 en en zwarte 85 met autopilot op het oog . Die zwarte gekocht en de dag erna stond die rode ineens 5000 euro goedkoper . Ik denk steeds nog ' had ik ook maar 1 dag langer gewacht voor die zwarte '
 
Er zijn ook heel wat evenementen georganiseerd, zoals de "exclusieve showroomdagen" (wat die ook mochten betekenen), er is ook nog een Unizo evenement van elektrische wagens volgende week waar ze waarschijnlijk ook nog wat zelfstandigen/bedrijfsleiders willen overtuigen als zal dat wel heel nipt zijn als de stock al zo klein geworden is.
 
Ik heb ook een tijdje het occasion overzicht in NL in de gaten gehouden en daar viel me op een gegeven moment op dat de lijst van de ene op de andere dag enorm veel kleiner werd. Een tijdje later (volgens mij 1 a 2 weken) stonden er ineens weer een heleboel meer....
 
Nu ik op de NL-site het aanbod van 'inventory' wagens een tijdje heb gevolgd, neem ik het effect van de commerciele einde-kwartaal-druk serieus. Hoe dichter bij het eind van het kwartaal, hoe aantrekkelijker de aanbiedingen en hoe sneller de wagens wegvliegen. Overigens heeft de Tesla outlet zelf de beschikking over intranetpagina's waar nog meer interessante auto's op staan. Althans voor model S. Die pagina's zijn voor ons klanten niet bereikbaar. Raar, maar waar.
 
Nu ik op de NL-site het aanbod van 'inventory' wagens een tijdje heb gevolgd, neem ik het effect van de commerciele einde-kwartaal-druk serieus. Hoe dichter bij het eind van het kwartaal, hoe aantrekkelijker de aanbiedingen en hoe sneller de wagens wegvliegen. Overigens heeft de Tesla outlet zelf de beschikking over intranetpagina's waar nog meer interessante auto's op staan. Althans voor model S. Die pagina's zijn voor ons klanten niet bereikbaar. Raar, maar waar.
en sites als https://ev-cpo.com/ ?
 
  • Informative
Reactions: FrankNL