Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Waarde model 3 2019 met 71.000 km

This site may earn commission on affiliate links.
Upvote 0
Via "my Tesla" kan je vrijblijvend een offerte vragen. Dan heb je al een basis idee.
En ik heb voor mijn MS nog 10000€ meer gekregen (van 2016 met 200000km) dan hun bod. En dan had Tesla hem nog niet gezien. Blutsje in het frunkdeksel, Sporen van aanrijding in de achterbumper, rechterzijdeur en flank een ferme wreef van een bumper en 1 DLR die maar half werkte. Bodem onder de rechterdeuren ingedeukt, wel niet zichtbaar zonder bukken. Ze zouden zeker nog 2000€ van hun bod vanaf gedaan hebben.
Had wel nog gratis laden en dat zou Tesla weggenomen hebben.
 
Upvote 0
  • Like
Reactions: tCC_
Upvote 0
Waarom zijn die EV's zo waardevast?
Goedkoper in verbruik, nieuwe niet leverbaar, geen onderhoud, weinig of geen slijtage, vrees voor dalen inruilwaarde van ICE, superieure auto’s, de perfectie nabij.
En wat wel kapot gaat, kan plug en play vervangen worden ‘als nieuw’, geen afregelibg of compromissen nodig.
Bij mijn MS90D van 2016 met 200000km was er, behalve wat lichte carrosserieschade, 1 mankementje: het schuifdeurtje van de bergruimte in de middenconsole moest een beetje geholpen worden om dicht te gaan. Het bleef halfweg wat haperen.
Voor de rest was de rijervaring als nieuw, geen rammeltje, geen vermogensverlies… en op de ganse leverduur maar 1 onderhoud gedaan: net voor hij uit garantie ging.
 
Upvote 0