Tesla is erg vernieuwend/innoverend, daar zal vriend en vijand het wel over eens zijn. Ik heb diverse filmpjes gezien van het (indrukwekkende) ver geautomatiseerde fabricageproces. Op deze filmpjes zie je ook zelfrijdende AVG's door de fabriek rijden. Ik heb echter nog nooit een filmpje gezien waarbij de zelfrijdende functies van een Tesla zelf gebruikt worden op het (afgeschermde) fabrieksterrein. Ook niet voor logistieke proces daarna.
Elke nieuwe Tesla moet toch in staat zijn om vanaf de uitgang van een fabriek naar een bepaald parkeervak te rijden? En op een daartoe aangewezen moment automatisch naar een oplegger/schip/etc.? Of heb ik iets gemist en doet Tesla dit al in de praktijk? Of denk ik hier iets te makkelijk over?
Nb: omdat er wat minder "reuring" is de laatste weken gooi ik dit draadje maar eens over de schutting
Elke nieuwe Tesla moet toch in staat zijn om vanaf de uitgang van een fabriek naar een bepaald parkeervak te rijden? En op een daartoe aangewezen moment automatisch naar een oplegger/schip/etc.? Of heb ik iets gemist en doet Tesla dit al in de praktijk? Of denk ik hier iets te makkelijk over?
Nb: omdat er wat minder "reuring" is de laatste weken gooi ik dit draadje maar eens over de schutting