ik was gisteren even bij SUC Amsterdam en het viel met voor de 3e keer op dat de helft van de bruggen bezet zijn met blauwe nummerborden. Je zou toch verwachten dat die 160 taxi's zo'n groot aandeel zouden uitmaken, taxi's zou hooguit 10% van de totaal aantal tesla's dat Amsterdam als service center heeft. Zouden de taxi's voorrang krijgen?
Overigens ook opvallend: alle SUC's waren bezet, maar oplaadsnelheid was toch maximaal. Ik dacht dat dat niet kon...?
Over je sommetje ervee: ik denk dat een factor 2 toch echt aan de krappe kant is, omdat Tesla meer service/reparatietijd nodig heeft per beurt, maar toch vooral omdat de tesla vaker reparatie nodig heeft. Wij hebben 4 tesla's generatie 2013 in onze leasepool en allemaal zijn ze al keren voor ongeplande reparaties terug geweest. Bij de Audi's en BMW's in de pool is er sinds die tijd nog geen een voor een reparatie terug geweest. Alleen geplande onderhoudsbeurt, bandenwissel of reparatie van schade.....