Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wassen

This site may earn commission on affiliate links.
Heb hem de eerste keer heel ijverig met de hand gewassen , de bedoeling was om dat te blijven doen maar ik moet eerlijk bekennen dat ik hem nu gewoon door de wasstraat doe. Ik denk wel dat je even moet kijken welk type borstel er in de wasstraat wordt gebruikt. Het zal uiteraard wel zonde zijn als er allemaal krassen op komen.
 
Net de auto maar eens voorzichtig schoongespoten bij de doe 't zelf was in de waarderpolder. Gaat nog best aardig, maar de stofzuigers die erbij staan stellen weer niet echt veel voor.
Binnenkort denk ik maar aan de Modesta coating, want ik hoor dat wassen dan een stuk makkelijker gaat.
 
Wassen valt onder ; met de hand wassen.

Als je een Modesta behandeling laat doen blijft er veel minder vuil aanhangen en door te foamen haal je veel van het laatste restje vuil eraf. Waxen heeft op Modesta weinig zin want dit hecht zeer lastig. Eventueel afspoelen met vlekvrij water is prima. Door de Modesta maakt je het zelf veel makkelijker en hoef je evetueel niet met de hand te wassen
 
  • Like
Reactions: HWS