You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De ID4 begint bij 47k, de MY bij 63k.Prijzen in de lijn van de model Y.
Ik bedoelde dan ook met dezelfde uitrusting/batterij. Maar idd niet iedereen heeft nood aan alle opties. De mogelijkheid om bepaalde opties te kunnen kopen is ook al veel. Dat is ook één van de minpunten bij Tesla, als je bepaalde opties wil dan moet je een zwaarder model kopen. Ik heb meer dan genoeg range met de SR+ maar wilde graag bijbetalen voor de premium geluidsinstallatie, de mistlichten en de sfeerverlichting maar dat is simpelweg niet mogelijk. Nu moet je alles aftermarket gaan zoeken maar Tesla gaat uit zijn weg om alles af te schermen.De ID4 begint bij 47k, de MY bij 63k.
Toch een wezenlijk verschil (1/3 duurder). Niet iedereen wil voor een volledig uitgeruste auto betalen.
ID4 bedoel je denk ik, maar eens dat die kleuren wel geinig zijn. Ik zie/hoor trouwens heel veel problemen bij de ID3, die lijkt ook half in beta modus te zijn afgeleverd om dit jaar nog die CO2 targets te halen...ID.3 inschrijvingen zijn in ieder geval begonnen in NL.
Wat me daar vrolijk bij maakt zijn de kleurtjes : tot nu toe 9 % in 't geel en 21% in 't blauw. Wat extra kleur op de weg.
Als er gesproken wordt over “faulty braking systems” en als de verkoop voor een groot deel wordt gestaakt, dan lijkt mij dit best een serieus probleem. Regeneratief remmen is leuk, maar als het er echt op aankomt heb je toch echt wel je remmen nodig.Dat hangt natuurlijk helemaal van wat voor soort probleem het is met de remmen. Overigens gebruik je die amper en wordt er meestal regeneratief geremd met de Kona.
ID.4 inderdaad. Er zijn inderdaad wel wat problemen meeID4 bedoel je denk ik, maar eens dat die kleuren wel geinig zijn. Ik zie/hoor trouwens heel veel problemen bij de ID3, die lijkt ook half in beta modus te zijn afgeleverd om dit jaar nog die CO2 targets te halen...
Ze stoppen dan toch even met de verkoop en communiceren er ook voor. Ieder merk heeft wel eens ergens een probleemEr zijn meerdere merken die (vrij ernstige) problemen kennen.
Hyundai Kona Electric niet probleemloos; verkoopstop in Zuid-Korea aanstaande
Sommigen kunnen dan wel klagen over de afwerking en software van de Tesla, maar een probleem met de remmen van de Kona lijkt mij gevaarlijker dan een phantom brake. Tenzij je een phantom brake hebt en er een Kona met een probleem met de remmen achter je rijd....
Grootste sympathie heb ik toch voor die onvolwassen auto's hoor. Ik vind de Fiat 500e een heel mooie niet-Tesla EV, net omwille van de quirky features, de muziek die kan spelen door de buitenste luidspreker, het feit dat je het ding in cabrio kan kopen, er toch ADAS op zit en het ziet er ook gewoon mooi en modern uit.Enige jammere vind ik dat de concurerende auto's "volwassener" worden, daar waar Tesla steeds een beetje"onvolwassen" blijft.
Bij de bouwmarkt hebben ze ook altijd van die strookjes met 5 kleuren in dezelfde kleurstelling. Daar hebben ze er één van gekozen.Die ID.3 snap ik echt niet qua kleurzettingen. 5 shades of grey.
Op de ID.4 hebben ze wél twee leuke kleuren, ik denk dat de ID.3 in dat oranjegeel of dat felblauw echt veel mooier zou zijn.
Hier in de buurt rijdt een id4 (geel/goud), mooie auto en mooie kleurstelling.
En kleuren, is smaak, maar Tesla kleuren zijn nou ook niet geweldig (keuze uit saai, standaard en saai).