fivari
Maker van de Fivari-charger
Dan moet je er inderdaad voor kiezen om de uitlevering wat te spreiden in de tijd en moet je niet, op net einde van het kwartaal, de auto's vanop een afstand naar je klanten smijten.Dat krijg je nog wel klaar als je een EV om de 2 weken moet uitleveren. Maar wat als elke geleverde auto een EV moet zijn, en ze komen met 30% van de vrachtwagen? Dan moet je zonder snellader toch al makkelijk gaan plannen welke auto wanneer 8 uren aan de laadpaal kan hangen. En de dealers kennende is dat weer zo een moeite die wel geld en moeite kost, maar weinig meerwaarde geeft. Als je meent dat dat wel meerwaarde zou geven, leg me dan maar uit waarom niet elke dealer €50 aan brandstof in de benzinetank giet bij aflevering.
De meerwaarde: de opmerking kwam van jou, het was zelf zo ernstig dat je er moeite mee had om het je in te beelden. Voor mij speelt het niet, ik woon op 500m van mijn dealer, dus ik geraak wel aan een degelijk laadpunt. Ik ben gewoon op jouw opmerking ingegaan:
Beeld je maar in als je met je 30% geladen i4 bij de dealer weg rijdt, en denkt dat je wel kan pinnen bij de Fastned op weg naar huis. Onwaarschijnlijk? Ik heb al meerdere verse Tesla bezitter op weg geholpen aan een supercharger omdat het allemaal nog nieuw is, en dan is een Supercharger nog eenvoudig achteruit inparkeren en kabel insteken.
Last edited: