Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat de andere automerken doen

This site may earn commission on affiliate links.
Bosch kan diesel schoon maken, zou mij verbazen...
Cookiewall | Het Financieele Dagblad

An sich staat erook een quote in waar ze gewoon gelijk mee hebben: “Tot de massamarkt van elektromobiliteit zich ten volle ontwikkeld heeft, blijven uiterst efficiënte verbrandingsmotoren noodzakelijk’, zei Denner. Maar nieuwe diesel- en benzinemotoren mogen in de toekomst geen fijnstof en stikstofoxiden meer uitstoten.”

Daar kun je moeilijk op tegen zijn. Hopelijk heeft het geen negatief/vertragend effect op de doorbraak van de EV. Aannemende dat het waar is wat ze claimen.
 
  • Like
Reactions: RoaldH
Tot nu toe was de i-Pace alleen te zien in de showroom of rondjes rijdend op een parkeerplaats.
Maar ik heb nu een filmpje gevonden dat laat zien dat de i-Pace ook best aardig op de snelweg kan rijden.
Het lijkt ook dat Jaguar een speciaal acceleratie geluidje heeft gemaakt.

De vraag blijft hoe blij men nog is als men een uurtje of wat 130 of hoger heeft gereden.
 
De vraag blijft hoe blij men nog is als men een uurtje of wat 130 of hoger heeft gereden.
Ik denk dat de rijders van een I-pace ongeveer even enthousiast en blij zullen zijn als de Teslarijders. Net zoals dat bij Zoe rijders, Leaf rijders en alle andere EV rijders het geval is.
De verhouding prijs-wat je krijgt verhouding zit niet slecht.
 
  • Like
Reactions: Jkr85
Uit de Wall Street Journal, een treurig inkijkje in de strategische keuzes van Ford USA. Samengevat: hoe groter de auto, hoe meer marge - makkelijker om relatief "zuinig" te maken tov de categorienorm - meer geld voor marketing om behoefte aan te wakkeren bij consumenten naar steeds grotere auto's (die niemand eigenlijk nodig heeft) - gooi alle zuinige kleine auto's uit je assortiment en in deze mix voldoe je weer aan de normen.

via FB gepost in de VER groep om de betaalde inhoud van de WSJ te omzeilen:
Vereniging Elektrische Rijders (VER)
 
Tot nu toe was de i-Pace alleen te zien in de showroom of rondjes rijdend op een parkeerplaats.
Maar ik heb nu een filmpje gevonden dat laat zien dat de i-Pace ook best aardig op de snelweg kan rijden.
Het lijkt ook dat Jaguar een speciaal acceleratie geluidje heeft gemaakt.

Ik zou mijzelf mateloos irriteren aan de input lag van de toeren op het scherm. Maar opzich lijkt het mij een prima wagen.
 
Deze middag tegengekomen in de AutoBild...
O N G E L O F E L I J K S T U I T E N D !!!
Op zo'n momenten ben ik blij dat ik door Tesla een alternatief heb in merkenkeuze om niet bij deze clubs te hoeven gaan.
Alleen zo'n Mission-E ... is wel cool natuurlijk binnen enkele jaren. :oops:

Edit: volgorde is blijkbaar door elkaar gegooid.

20180510_125235.jpg
20180510_125431.jpg
20180510_125414.jpg
20180510_125246.jpg
20180510_125343.jpg
20180510_125255.jpg
20180510_125313.jpg
20180510_125231.jpg
20180510_125436.jpg
20180510_125330.jpg