Is een kwestie van de juiste software, toch?Bosch kan diesel schoon maken, zou mij verbazen...
Cookiewall | Het Financieele Dagblad
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Is een kwestie van de juiste software, toch?Bosch kan diesel schoon maken, zou mij verbazen...
Cookiewall | Het Financieele Dagblad
Bosch kan diesel schoon maken, zou mij verbazen...
Cookiewall | Het Financieele Dagblad
Tot nu toe was de i-Pace alleen te zien in de showroom of rondjes rijdend op een parkeerplaats.
Maar ik heb nu een filmpje gevonden dat laat zien dat de i-Pace ook best aardig op de snelweg kan rijden.
Het lijkt ook dat Jaguar een speciaal acceleratie geluidje heeft gemaakt.
Met solid state baterijen, of gaan ze daar toch niet op wachten?Toch wat verrassend en niet onbelangrijk: Toyota maakt de shift naar BEV met een elektrische versie van de C-HR, in eerste instantie voor de Chinese markt.
Ik denk dat de rijders van een I-pace ongeveer even enthousiast en blij zullen zijn als de Teslarijders. Net zoals dat bij Zoe rijders, Leaf rijders en alle andere EV rijders het geval is.De vraag blijft hoe blij men nog is als men een uurtje of wat 130 of hoger heeft gereden.
Voorlopig niet met de Solid state batterijen.Met solid state baterijen, of gaan ze daar toch niet op wachten?
Tot nu toe was de i-Pace alleen te zien in de showroom of rondjes rijdend op een parkeerplaats.
Maar ik heb nu een filmpje gevonden dat laat zien dat de i-Pace ook best aardig op de snelweg kan rijden.
Het lijkt ook dat Jaguar een speciaal acceleratie geluidje heeft gemaakt.
Waarschijnlijk bedoelt Hans de te verwachten tegenvallende range bij hogere snelheden i.v.m. grotere luchtweerstand dan een Tesla...De vraag blijft hoe blij men nog is als men een uurtje of wat 130 of hoger heeft gereden.