Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat de andere automerken doen

This site may earn commission on affiliate links.
4106F365-4441-4C74-A4F2-767C18BB5006.jpeg
B755228C-9263-466C-8751-5E7DAFAC429A.jpeg
6B643581-B758-4130-ABA2-B054B9A3D84A.jpeg


Sta ik vanmiddag tussen Chambery en Albertville even bij te laden met mijn JuicePass komen er een BMW iX3 en een i4 het Ionity plein oprijden. Meest opvallende was dat de i4 een eigen kabel met CCS-stekker uit de achterbak haalde en die in de eigen laadpoort stak en vervolgens de stekker van de Ionitypaal ergens in de achterbak werd ingeplugd. Meest waarschijnlijk leek mij dat daarmee het laadproces nauwkeurig kon worden bemonsterd.
 
...... echt, wat voegt dat wrappen nog toe. Maak gewoon een auto (concept overslaan, is geld weggooien) en laat hem zien. Dan gaan mensen hem sharen en er over praten, nu weet je alleen dat die rijdt.

Dat doet Tesla gewoon goed: kijk dit wordt hem, en ze gaan er mee testen en rijden...... en heel internet staat er vervolgens vol mee (jaren van te voren) en dan komt die en is die bijna hetzelfde als de eerste.
 
...... echt, wat voegt dat wrappen nog toe. Maak gewoon een auto (concept overslaan, is geld weggooien) en laat hem zien. Dan gaan mensen hem sharen en er over praten, nu weet je alleen dat die rijdt.

Dat doet Tesla gewoon goed: kijk dit wordt hem, en ze gaan er mee testen en rijden...... en heel internet staat er vervolgens vol mee (jaren van te voren) en dan komt die en is die bijna hetzelfde als de eerste.
Het verschil is het mogelijke Osborne-effect als het nieuwe model al voor de officiële presentatie op de weg rijdt maar je het nog niet kan kopen: dan stellen mensen hun aankoop misschien uit voor het nieuwe model.

Tesla kan dat, want ze hebben nog niet een nieuw model in een bestaand segment gemaakt. De facelift van de Model S werd ook niet maanden op voorhand aangekondigd.
 
...... echt, wat voegt dat wrappen nog toe. Maak gewoon een auto (concept overslaan, is geld weggooien) en laat hem zien. Dan gaan mensen hem sharen en er over praten, nu weet je alleen dat die rijdt.

Dat doet Tesla gewoon goed: kijk dit wordt hem, en ze gaan er mee testen en rijden...... en heel internet staat er vervolgens vol mee (jaren van te voren) en dan komt die en is die bijna hetzelfde als de eerste.

Ik vind het wel leuk, zo’n wrap. En dan ‘zoek de verschillen’ doen met de al gepubliceerde foto’s. Ik zag gisteren bijvoorbeeld dit Duitse ding a/d laadpaal (Audi eTron GT).

Twee verschillen met de foto’s: het ding heeft een achtervleugel (neerwaartse druk) en van de twee laadpoorten is alleen de rechterzijde overgebleven (anders had hij hem niet zo schuin ingeparkeerd).
 

Attachments

  • DD56DA47-0652-4D25-A2F8-CDC9532673D1.png
    DD56DA47-0652-4D25-A2F8-CDC9532673D1.png
    3.9 MB · Views: 61
  • 5F883B6C-871C-433A-A176-91BD6B06FD28.png
    5F883B6C-871C-433A-A176-91BD6B06FD28.png
    4.8 MB · Views: 73