Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat de andere automerken doen

This site may earn commission on affiliate links.
updaten kan ook zo...
117039272_2195933743885325_3967741812212177665_n.jpg
 

IF it joins the S&P 500...... er zijn meer criteria dan jaar winst en ook nog een commity (van die mannen in een "achterkamertje").

En subtiel iets ..... kopen van aandelen is niet hetzelfde als zak geld storten op de rekening van Tesla en de waarde is ook nog eens koers afhankelijk (die kan ook omlaag.....). Er komen niet meer aandelen bij, de pot blijft hetzelfde. Gaat het slecht dan gaat je koers ook omlaag en dan wordt de waarde snel kleiner. En ze kunnen je ook zoweer uit de index gooien (een kwartaaltje missen kan al voeldoende zijn).

Als ze er in komen en jaar in blijven, dan wil ik mee in zijn redenatie, nu niet. Beetje vroeg.
 
Het valt me op dat Tesla een frunk dus goed onder de knie heeft, maar het bij anderen friemelen is (hallo Porsche) of gewoon mis gaat (Corvette).


Zonde om je dromen door te prikken maar bij mij ging vorig jaar ook ineens de frunk open en was niet meer dicht te krijgen. Ik ging voor de terugroep actie van de stuurbout en kreeg dit er gratis bij. Gelukkig ging hij pas open toen ik al thuis was en niet rijdend.

En het advies was om niet al te hard naar Tilburg te rijden.