Ben ik de enige vind dat de Model Y en de ID4 qua uiterlijk en functionaliteit sterk aan elkaar gewaagd zijn?
Enkel de prijs...
ID4 50 à 60.000euro
Model Y 60 à 70.000euro
Enkel de prijs...
ID4 50 à 60.000euro
Model Y 60 à 70.000euro
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Net om die reden vind je vaak meerdere koffieshops of fast food restaurants allemaal in de buurt van mekaar, of kan je bij Audi, BMW en Mercedes een A4, 3 serie of C-klasse kopen, terwijl je bij Volkswagen voor minder geld een Passat kan kopen, bij Ford een Mondeo en bij Peugeot een 508.Ben ik de enige vind dat de Model Y en de ID4 qua uiterlijk en functionaliteit sterk aan elkaar gewaagd zijn?
Enkel de prijs...
ID4 50 à 60.000euro
Model Y 60 à 70.000euro
Bij een Model X 6-seater kan de tweede zitrij niet worden omgeklapt. Bij de 5- en tegenwoordig ook de 7-seater versies wel. Zoals Bjørn laat zien dat die versies drie dozen meer kunnen verstouwen dan de ID4.Je krijgt met de zetels plat volgens de test van Bjorn Nyland meer bagage in een VW ID.4 van 4.56 m lang dan in een model X 6-seater of een Model S, van allebei 5 meter lang.
Er is zeker één en ander mis aan het ontwerp van de VW ID.4, maar ik geef met plezier een frunk op indien ik er meer kofferruimte voor in de plaats krijg.
Daar is de test al. Ze zijn snel bij autoweek. Gisterenmiddag maakten ze de opnames.Binnenkort heeft autoweek.nl ook een test van de Enyaq iV 80. Ik kwam ze net toevallig tegen toen ze bij Hoog Soeren aan het filmen waren.
Zeer veel foto's van het interieurDe Mercedes EQS is vandaag officieel aangekondigd. Ook foto's zonder camo: De EQS: het eerste elektromodel in de luxeklasse
770km WLTP met 107,8 kWh accu. 200kW snelladen. 2480-2550kg.
Met zo'n afwerkingsniveau zou ik ook veel interieur foto's tonenZeer veel foto's van het interieur
Van concept naar productie:
View attachment 654044
View attachment 654045
View attachment 654046
En vooral: eindelijk nog eens een berline! Eindelijk eens geen fantasieloze SUV met een veel te groot frontaal oppervlakVind het heel goed dat Mercedes hier mee komt. Electrificatie op alle fronten, en dat wordt gezien en gewaardeerd en geaccepteerd als nieuwe realiteit.
Wordt niemand slechter van.
Aangezien deze nog niet beschikbaar is zou dat wel straf zijn. De mensen die hem hebben mogen testen hebben allemaal een beperkte test gedaan.heeft Bjorn Nyland al een 1000km test gedaan met de EQS?