Inderdaad. Niemand met een Model X kijkt op van krakende draagarmen, een gekend probleem. Als je altijd E-klasses hebt gereden kan het lijken alsof krakende draagarmen een groot probleem zijn.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Inderdaad. Niemand met een Model X kijkt op van krakende draagarmen, een gekend probleem. Als je altijd E-klasses hebt gereden kan het lijken alsof krakende draagarmen een groot probleem zijn.
Als ik het goed heb zijn Skoda Enyaq iV80X en de ID4GTX technisch gezien dezelfde wagens (ook duidelijk in de WLTP) dat ze dan zo een verschillend gedrag hebben (respectievelijk 15,51% en 25,68% ‘verliezen’ in de winter) maakt dat de test weinig betrouwbaar overkomt.Så mye rekkevidde gikk tapt i vinterkulda
Alle de 31 modellene i den store rekkeviddetesten hadde et avvik fra oppgitt rekkevidde på mer enn 10 prosent. Mange av de nye populære familiebilene rullet mellom 10 og 15 prosent kortere enn lovet i vinterkulda. Luksusmodellen Mercedes-Benz EQS knivet hjul mot hjul med folkefavoritten Tesla...motor-no.translate.goog
View attachment 760820
Als ik het goed heb zijn Skoda Enyaq iV80X en de ID4GTX technisch gezien dezelfde wagens (ook duidelijk in de WLTP) dat ze dan zo een verschillend gedrag hebben (respectievelijk 15,51% en 25,68% ‘verliezen’ in de winter) maakt dat de test weinig betrouwbaar overkomt.
Dat werd afgedwongen door Schiphol die zijn milieu imago wilde oppoetsen en alleen elektrisch vervoer toegang gaf als taxiIn Amsterdam waren ze ahead of the curve met een vroege vloot Tesla taxis. Met de real life ervaringen met Tesla is van die voorsprong weinig meer over
Haha, voorlopig worden 9 vd 10 evs afgedwongen door subsidies en andere incentives icm extra belasting op ICE om het milieu imago op te poetsenDat werd afgedwongen door Schiphol die zijn milieu imago wilde oppoetsen en alleen elektrisch vervoer toegang gaf als taxi
En ondertussen beginnen de ontwikkelingsinvesteringen terugverdiend te geraken. Tesla maakt zelfs al een jaar winst. Als de subsidies stoppen, mag er a rato evenveel van de prijs af.Haha, voorlopig worden 9 vd 10 evs afgedwongen door subsidies en andere incentives icm extra belasting op ICE om het milieu imago op te poetsen
Daarom hebben grote taxibedrijven een eigen garage met eigen monteurs. ZZP taxichauffeurs kunnen daar vaak ook terecht.Voor een taxibedrijf is de auto een bedrijfsmiddel.
Voor een taxi is, dat als het bedrijfsmiddel uitvalt, er ook geen inkomsten zijn.
Ik heb geen ervaring met Mercedes, maar denk dat bij Mercedes - omdat zij ook vrachtauto's maken - een 24 uurs bedrijf zijn.
De Tesla's zijn personenauto's, daar doet een lease maatschappij geen verandering aan, is na vijven gesloten.
In mijn werkzame leven was er ook wel eens een probleem met een de bedrijfsauto's, die werden dan dezelfde dag gerepareerd omdat deze garage wist dat zij s'nachts moesten rijden.
Daar moet je bij Tesla bij aankomen, zij hebben een beleid, maar niet voor jou maar voor Tesla., zoals ik soms op dit forum lees.
In Amsterdam waren ze ahead of the curve met een vroege vloot Tesla taxis. Met de real life ervaringen met Tesla is van die voorsprong weinig meer over
Ontevreden taxichauffeurs eisen 1,3 miljoen euro van Tesla | Automotive Online
Volgens taxibedrijf Bios biedt Tesla slechte service en kan een reparatie wel 6 tot 8 weken op zich laten wachten.automotive-online.nl
Niet voldoende vooruit gepland dan. Verbaast me niks, het is tenslotte een taxibedrijf, geen nucleaire installatie of een datacenter.@wooter Alleen is dat voor de schiphol taxi's anders omdat daar geen andere dan EV's mochten komen. Ouder materiaal was er niet, concurrentie mocht er niet gaan staan vanwege geen EV en geen toestemming van Schiphol. Is iets complexer dan jij denkt.
Je doet weer een aanname. Blijkbaar was Tesla toen nog niet ver genoeg om commercieel ingezet te worden (en daar hebben ze zich dan ook op beroepen in de rechtszaak als ik me niet vergis). Er was geen concurrentie, als in je kunt passagiers met grote koffers niet in een Zoe proppen of in een Leaf 1e generatie.Niet voldoende vooruit gepland dan. Verbaast me niks, het is tenslotte een taxibedrijf, geen nucleaire installatie of een datacenter.
Tesla heeft zich niet aangeboden als leverancier van Taxi's.Je doet weer een aanname. Blijkbaar was Tesla toen nog niet ver genoeg om commercieel ingezet te worden (en daar hebben ze zich dan ook op beroepen in de rechtszaak als ik me niet vergis). Er was geen concurrentie, als in je kunt passagiers met grote koffers niet in een Zoe proppen of in een Leaf 1e generatie.