Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat de andere automerken doen

This site may earn commission on affiliate links.
Ik vind het wel bizar dat je ix50, Taycan en etron in een adem noemt met een model Y. Begrijp me niet verkeerd he maar dat is een beetje als gaan shoppen voor een Cayenne en thuiskomen met een Audi Q3/Q5, niet?
Waarom? Je gaat toch voor de auto die voor jou het prettigst is. Of dit nu een ix50, Taycan, etron of een Y is dat maakt niet uit. Je maakt de keuze die je het beste lijkt en het beste bij je past.
 
  • Like
Reactions: DNS12
Waarom? Je gaat toch voor de auto die voor jou het prettigst is. Of dit nu een ix50, Taycan, etron of een Y is dat maakt niet uit. Je maakt de keuze die je het beste lijkt en het beste bij je past.
Uiteraard, vandaar mijn "Begrijp me niet verkeerd". Ik mocht het niet vanuit mijn beleving mogen bekijken.

(dan was er een erg dure dakkoffer uit de Porsche optielijst op het dak van de Turismo gekomen en dan mochten de kindertjes het uizoeken :D)
 
  • Like
Reactions: Mars2020
Waarom? Je gaat toch voor de auto die voor jou het prettigst is. Of dit nu een ix50, Taycan, etron of een Y is dat maakt niet uit. Je maakt de keuze die je het beste lijkt en het beste bij je past.
Ik daag je uit om eens een lijstje overwegingen te posten met een Ioniq 5, ID.4 en een Model Y. Zal je snel horen dat de Model Y toch wel een andere klasse is en je ze niet kan vergelijken 😉
 
Ik daag je uit om eens een lijstje overwegingen te posten met een Ioniq 5, ID.4 en een Model Y. Zal je snel horen dat de Model Y toch wel een andere klasse is en je ze niet kan vergelijken 😉
Ook voor de Ioniq 5, ID 4 natuurlijk hetzelde als voor de ix50, Taycan, etron…. Iedereen maakt zijn eigen afweging en keuze. Stel je voor dat iedereen in dezelfde auto zou rijden, zou een saaie boel op de weg worden. Ik denk dat ik zelf overigens voor de Y zou gaan, maar voorlopig is de Model 3 nog niet aan vervanging toe en tegen die tijd zien we wel weer;)
 
Begrijp me niet verkeerd he
Nooit! Iedereen mag zijn mening geven uiteraard. En ja, ik weet dat ze wel redelijk verschillend zijn,
Uiteraard, vandaar mijn "Begrijp me niet verkeerd". Ik mocht het niet vanuit mijn beleving mogen bekijken.

(dan was er een erg dure dakkoffer uit de Porsche optielijst op het dak van de Turismo gekomen en dan mochten de kindertjes het uizoeken :D)
Geloof me, mijn kinderlijke ik was heeeel dicht bij "Joepie! Porsche! Hebben!". Mijn dochter daarentegen "papa, als je deze auto neemt zoek ik een ander gezin". En zoveel is het me nu ook weer niet waard. Vooral omdat het de beste van de 3 is :) sjjjtttt
 
  • Funny
Reactions: OttoR and JanG007
Ook voor de Ioniq 5, ID 4 natuurlijk hetzelde als voor de ix50, Taycan, etron…. Iedereen maakt zijn eigen afweging en keuze. Stel je voor dat iedereen in dezelfde auto zou rijden, zou een saaie boel op de weg worden. Ik denk dat ik zelf overigens voor de Y zou gaan, maar voorlopig is de Model 3 nog niet aan vervanging toe en tegen die tijd zien we wel weer;)
Ja ik heb via via even met een Y (LR) kunnen rijden, samen met het ganse gezin. Laten we zeggen dat er 4 van de 5 compleet Y zijn, alleen ik twijfel nog wat omdat de ix50 echt wel heel aangenaam was. Maar het zal wellicht wel een MYP worden; wat kan ik nog doen als ik zo in de minderheid ben? :)
 
  • Like
Reactions: Mars2020
hmmm dat is balen, in Amsterdam was vorige week nog een mooi exemplaar om mee test te rijden. In Tilburg (weet natuurlijk niet waar je woont in België) wellicht ook?
Bedankt voor de info, maar ik was nu ook niet van plan er zoooveel moeite voor te doen :) Ik ben nogal lui.

Het zal toch een MYP worden hoogstwaarschijnlijk, tenzij jij nu zou zeggen "STOP! NIET DOEN!".
 
  • Disagree
Reactions: tCC_
1656086573696.png

 
Ja ik heb via via even met een Y (LR) kunnen rijden, samen met het ganse gezin. Laten we zeggen dat er 4 van de 5 compleet Y zijn, alleen ik twijfel nog wat omdat de ix50 echt wel heel aangenaam was. Maar het zal wellicht wel een MYP worden; wat kan ik nog doen als ik zo in de minderheid ben? :)
Er zit ook wel 50K tussen een MYP en een ix50. Da's een leuk aangeklede Kia Niro voor erbij zeg maar.